Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly tråd för oss inbitna

Såg att ni pratade om Grandmas coat på rea. Var finsn den och vad kostar den?

• Sandra G

Ok, inga andra färger? Vad kostar den ny? Vad motsvarar 3, 4 i normala storlekar?

karrokj skrev 2009-07-13 20:26:40 följande:
    Jag såg lila Grandmas coat på NK, lila, i de större storlekarna kvar (tror det fanns både 3 och 4) och det var 30%. De låg så fint vikta på ett bord!
  • Sandra G

Aha, synd. Det blir nog för stort tyvärr.

karrokj skrev 2009-07-13 21:06:08 följande:
    På NK såg jag bara lila, jättefina, det var nog 5-6 st på bordet. De är stora i storlekarna, jag gick ned en stl i min Grandmas. Nypris är 2099:- Stl 3 motsvarar Large och 4 X-large skulle jag tro.
  • Sandra G

Är det 50 % där?

Puffig Pingla skrev 2009-07-13 21:22:14 följande:
    Mathilde PK hade några grandmas kvar har jag för mig. Men jag kommer inte ihåg varken färg el storlek. Är så förtjust i min rosa. Toppenskön!!!
  • Sandra G

Man kanske ska gå dit och se om de har nån Grandmas coat. Den ser så härlig ut.

Puffig Pingla skrev 2009-07-13 21:42:15 följande:
    Jajamensan. Livsfarligt att gå dit. Jag vågar inte ens gå dit som bud längre. Har noll självkontroll. Var skickebud till Mathilde på Biblioteksgatan och vad händer???? Jag lyckas i alla fall komma ut med en fields of Lace. Jag som har köpstopp.
  • Sandra G

Fortsätter tjata om Grandmas coat Kommer den att finnas med i höstens kollektion också?

• Sandra G

Rea på de röda Hasbeens? Var? Vill ha!!!

Puffig Pingla skrev 2009-07-14 09:35:38 följande:
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer. .....å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
  • Sandra G

Har de börjat sälja Lovely knit från höstkollektionen på nätet någonstans ännu?

• Sandra G

Har du länken till deras sida?

Peak skrev 2009-07-28 19:36:26 följande:
    hade de 30%? På hemsidan står 25%!? Hade de mycket på rean? Vet du vad som fanns - såg du några grandmas coat´s?
  • Sandra G

Är det här plagg som kommer våren 2010? Brun Grandmas lät ju super snyggt.

Bina skrev 2009-08-01 22:23:47 följande:
    ojojoj.. det var några godbitar jag fastnade för.. bloggade: velour robe - åh vad söt med volanger! brun grandmas - såklart! En vinnare! lovelier knit wiiiieeee - WOW vilka färger! oj utan broderi livealot - men söt lila basic v-neck med fjärilsbroderi - MEN så söt! Jag ser fram emot att få se de lite mindre glammiga plaggen!
  • Sandra G

Kan man se de igen? Har du länk?

Bina skrev 2009-08-01 22:27:39 följande:
    Ja de visades precis upp
  • Sandra G

Vad kommer Lovely knit att kosta nu? Den är i ull nu eller hur?

• Sandra G

Någon som vet nån webshop där denna finns? 329 - Light Cotton Embroided l/s - Dark Blue Gärna där man kan dela upp betalningen

• Sandra G

Jag har ännu inget Odd Molly plagg men har kikat runt lite nu och är sugen på ett par Funderar på

Light cotton embroided dark blue. Hur är den i storleken och vad kan man ha under?

• Sandra G

Tack för ditt svar. Hur är de här undeklänningarna eller långa linnena från Odd Molly att ha under?

Frusna flickan skrev 2009-08-15 18:42:05 följande:

Rymlg  stl tycker jag. Ett tunt linne är bra att ha under. En del har bara bh under men jag trivs inte med det...... tycker inte om att visa så mycket bröst och behöver kunna böja mig när som helst eftersom jag har småbarn att jaga.
  • Sandra G

Är det så illa att beställa från Country dreams?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna