Inlägg från: Solskensmamman06 |Visa alla inlägg
  • Solskensmamman06

Odd Molly tråd för oss inbitna

Parkerar mig här.
    Har precis läst ikapp - det här är min nya favvo tråd!

Stargirl - du får gärna lägga till mig på listan över OM rean om Du vill!

• Solskensmamman06

Stargirl.

En liten OT- fråga, men visst hängde du i Bugaboo tråden runt 07??? Har för mig att jag känner igen ditt nick ifrån Buggis tiden.... Hur som helst, får man lov att kika in till dig?

Nu till det väsentliga - hade varit kul med en liten bildtråd på våra vackra Mollysar. Någon som är sugen att hänga på?

• Solskensmamman06
    Siabellon skrev 2009-06-11 12:52:38 följande:
    Hoppas inte ditt är slut också! Såg nyss att Tintin fått in lite "nytt" Odd Molly. Bla den där frottéhooden jag letat i hjäl mig efter o tillslut beställde fr butik Mathilde,,,,,Kanske ska jag köpa en turkos trots allt...
    Jag är oxå sugen på den hooden i turkos. Hur sitter den på? Är det mycket "badrocks-känsla" över den, eller funkar den tex att ha till jobb med jeans. Tycker den ser grymt snygg ut!
  • Solskensmamman06

Förlåt, inte meningen att spamma tråden, men tryckte tydligen två ggr! Nu skall jag hålla mig lugn och tyst och avvakta vidare info från er ang frågorna ovan!

• Solskensmamman06
    silverspoon skrev 2009-06-17 09:35:08 följande:
    Hej!Får jag vara med här? Jag har följt er tråd ett tag, tycker det är så kul att läsa om ert intresse för OM - själv är jag sjuklig beroende och tillbringar timmar varje dag med att JAGA på tradera och i internetbutiker ... Helt sjukt!Mitt senaste inköp är 9th sweater i rosa - och en houstrucker klänning i grått - och nu är jag helt insnöad på en Lamy Dress, den långa (som finns på rea på juniform).Är det någon som vet hur den är i storlek? Jag är en 3/4, tycker det är lite svårt ibland att veta ...//Silverspoon (snart utan silver efter all OM-shopping)
    Hej, och väkommen!

Vad hittade du 9th sweater? Har varit på jakt efter den i 2:a ett bra tag nu! Är det någon som vet var de kan ha den?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna