Odd Molly tråd för oss inbitna
Parkerar mig här.
Har precis läst ikapp - det här är min nya favvo tråd!
Stargirl - du får gärna lägga till mig på listan över OM rean om Du vill!
Parkerar mig här.
Har precis läst ikapp - det här är min nya favvo tråd!
Stargirl - du får gärna lägga till mig på listan över OM rean om Du vill!
Stargirl.
En liten OT- fråga, men visst hängde du i Bugaboo tråden runt 07??? Har för mig att jag känner igen ditt nick ifrån Buggis tiden.... Hur som helst, får man lov att kika in till dig?
Nu till det väsentliga - hade varit kul med en liten bildtråd på våra vackra Mollysar. Någon som är sugen att hänga på?
Hej,
Kan den här annonsen verkligen stämma om du kollar på mtrl? Jag har för mig att det var bommul i den här tunkan, eller?
www.tradera.com/Design-Kofta-fran-ODD-MOLLY-nyvara--auktion_94511435
Den här modellen har jag aldrig sett innan. Någon som vet vad den heter? Tycker ändå att jag har hyfsad koll, men den har jag aldrig sett. Samma tyg/mönster som i årets tunika, men modell som sourverign tunikorna. Någon som vet råd?
Kan det vara en limited edition???
Den här modellen har jag aldrig sett innan. Någon som vet vad den heter? Tycker ändå att jag har hyfsad koll, men den har jag aldrig sett. Samma tyg/mönster som i årets tunika, men modell som sourverign tunikorna. Någon som vet råd?
Kan det vara en limited edition???
Sorry, fel länk ovan, det var den här jag syftade på!
www.tradera.com/Design-Tunika-av-ODD-MOLLY--auktion_94511756
Inte mina auktioner, men lite nyfiken blir man ju allt!!!!
Förlåt, inte meningen att spamma tråden, men tryckte tydligen två ggr! Nu skall jag hålla mig lugn och tyst och avvakta vidare info från er ang frågorna ovan!