Inlägg från: Solskensmamman06 |Visa alla inlägg
  • Solskensmamman06

Odd Molly tråd för oss inbitna

Japp, så är min härliga tunika på väg!
    Har redan betalt min Full Embroidered Smock dress i Chocolate så nu väntar jag bara på leveransen...

Enligt butiken så startar OM att skicka ut det idag i postnummer ordning, vilket gör att åf med låga postnummer får leverans tidigt. "Min" butik trodde att de fick första leveransen imorgon redan, allra senast måndag.

En anna butik jag var inne på idag, de hade inte fått någon leverans ännu, de trodde att de skulle få måndag. Säljaren där berättade att en del stamkunder redan förbokat ganska mycket, bla Once i Lifetime kappan var väl i princip slut i almost black i vissa strl. Men de skulle försöka beställa fler utav den.

Säljaren berättade oxå att det har aldrig varit så stort "sug" efter en kollektion tidigare som det verkar vara efter denna. Så nog ser det ut som om många plagg kommer att bli slutsålda tidigare.

Jag misstänker att de stora webshoparna släpper ut kollektionen imorgon/inatt, men det är bara min egen gissning. Men det gäller nog att hänga på låset, i alla fall för de mest populära plaggen av pre-fall kollektionen.

• Solskensmamman06

Almost black kostar 5995:- om jag förstod henne rätt?

• Solskensmamman06

Jag kan tipsa om att Taradiddle Dree Butterfly är tokliten i modellen. Fick gå upp till en 3a och jag brukar ligga runt 1-2 annars. Den är jättesmal kring armarna. Lite konstigt skuren oxå, lätt att det putar ut lixom.

• Solskensmamman06

Liten efterlysning!

Är det någon som har sett en #910 i färgen chalk i strl 2 i någon affär eller webshop. Har fått för mig att jag bara måste ha en sådan här, då jag såg den på min vänninna igår, och smälte direkt. Vet inte vad den heter, bara nr! Vore evigt tacksam för hjälp! Jag kan ju inte sova utan att fundera och önska mig denna tunika, nu ju!

• Solskensmamman06

Bina

Gud vilken läcker kofta du har på dig i Bloggen idag! Vart fick du tag på den? Den är ju helt underbar!

• Solskensmamman06

En fråga, är det någn här som har Hit&Run tunikan? Om ja, vad tycker du om den? Är den användbar? Har aldrig sett den IRL men är liten sugen på en på T...
    Tips och feedback emottas tacksamt!

• Solskensmamman06

Hej i tråden.

Ni som har kolla - vilken kollektion / vilket år hade odd molly en broderad ros med texten odd molly på sin kollektion?

Någon som vet?

Tack på förhand!

• Solskensmamman06

Tack för svar!
    Men blev fortfarande inte klar över vilken kollektion det kan vara då jag inte hittar någon kollektion som bara heter odd molly?
    *idiot förklarar mig själv och skrapar med foten för hjälp*

• Solskensmamman06

bara ros med odd molly broderat på!

• Solskensmamman06
    Mabimao skrev 2009-08-02 20:58:52 följande:
    Den med bara ros och text Odd Molly är spring -05
    Tusen tack!!!
    Har sett en helt underbar poncho på en tjej i grått och rosa med denna broderade ros och undrade vad det var ifrån för år! Den var inte vintrig, utan i typ bomullstyg tror jag, och så läcker till jeansen och gummistövlarna hon hade på sig!

Men då är det säkert helt omöjligt att hitta den idag... Får bli span på T. då.
  • Solskensmamman06
    Duntoffla skrev 2009-08-08 00:28:18 följande:
    Ja, h*n hade en del. Tror du att de är ok? Blev lite sugen på en sak men är så osäker på storleken...
    Ser äkta ut enligt bilderna, men priserna gör mig lite frågande?
    Varför sälja en helt ny Berrydress under 75% rabatt pris, vilket är det billigaste jag tror man kan ha köpt den för? Det gamla talesättet "Verkar det för bra för att vara sant är det säkert det.." gäller för mig i det här fallet. Inget köp sålunda för min del. Går helt på magkänslan.
  • Solskensmamman06

Har läst ikapp lite. Snabb fråga - hur visste vi att den som sålde Berry dressen för 1200 var oseriös? J
    ag förstår inte helt, så det är bara därför som jag frågar, eftersom jag blir så rädd för att köpa på T eller Blocket nu när allting verkar vara kopior... Inget illa ment eller så - undrar bara!
    Tur att det finns lite insatta personer här som kan mer än vad jag själv kan i alla fall!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna