Odd Molly tråd för oss inbitna
Japp, så är min härliga tunika på väg!
Har redan betalt min Full Embroidered Smock dress i Chocolate så nu väntar jag bara på leveransen...
Enligt butiken så startar OM att skicka ut det idag i postnummer ordning, vilket gör att åf med låga postnummer får leverans tidigt. "Min" butik trodde att de fick första leveransen imorgon redan, allra senast måndag.
En anna butik jag var inne på idag, de hade inte fått någon leverans ännu, de trodde att de skulle få måndag. Säljaren där berättade att en del stamkunder redan förbokat ganska mycket, bla Once i Lifetime kappan var väl i princip slut i almost black i vissa strl. Men de skulle försöka beställa fler utav den.
Säljaren berättade oxå att det har aldrig varit så stort "sug" efter en kollektion tidigare som det verkar vara efter denna. Så nog ser det ut som om många plagg kommer att bli slutsålda tidigare.
Jag misstänker att de stora webshoparna släpper ut kollektionen imorgon/inatt, men det är bara min egen gissning. Men det gäller nog att hänga på låset, i alla fall för de mest populära plaggen av pre-fall kollektionen.