• Cashew

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej

jag har tidigare tittat lite på OM men tyckt att det varit för mönstrat för min smak. har precis upptäckt märket Melmelli som jag bara älskar och tycker att det påminner om OM så jag har tittat lite närmre nu på deras kollektion och det finns en hel del snygga lite "neutralare" plagg också som jag är grymt sugen på men de är ju ganska så dyra tyvärr. är det någon som vet om de fortfarande finns i Gällstad eller om de finns någon annan outlet i närheten av Göteborg som säljer OM?

• Cashew

eller någon annastanns i sverige för den delen om man åker förbi på semestern

• Cashew

det va någon som la in en länk tillnån sida där en massa webshoppar va listade, frakt och service och så. har letat tillbaka i tråden t.o.m sidan 90 men hittar den inte. nån som kan kan länka igen vore jag tacksam

• Cashew

någon som har denna kappan? hur är den i storleken?

www.ajabajakids.com/shop.asp&item=5307

vill så gärna ha den men har normalt sett strl 1/36 men den finns ju tyvärr bara kvar i strl 0 rätt mycket pengar att lägga på något som bara passar halvbra.

• Cashew

ok, va synd. blir nog ingen sån utan att prova först då. fast om du har en storlek mindra på spring coaten så ger det ju lite hopp om att det kanske kan funka med en 0

freemind skrev 2009-06-20 10:23:58 följande:
    Den är normal i storleken... kanske lite liten över bysten. Jag har str 4 på tootsie kappan och str 3 på spring coaten. Båda sitter bra på mig.
  • Cashew

ok tack! knepigt system.

Puffig Pingla skrev 2009-06-21 10:14:20 följande:
    Du fyller i den själv när du skriver in adressen.
  • Cashew

jag beställde nu i söndags hos country-dreams och fick ett mail idag där hon undrade om jag ville ha plagget då jag valt att betala via bankgiro. jag har redan betalat in så jag hoppas de skickar den snart.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna