Odd Molly tråd för oss inbitna
kajsan
vänd dig till arn om hon vägrar återköp. lite lurigt bara när man ska skicka med posten då hon kan hävda att hon aldrig fått tillbaka något paket.
kajsan
vänd dig till arn om hon vägrar återköp. lite lurigt bara när man ska skicka med posten då hon kan hävda att hon aldrig fått tillbaka något paket.
de flesta webbutiker vägrar hämta ut rekomenderat, så skicka inte innan du fått bekräftat att det är ok, annars kommer det bara tillbaka till dig.
jag vet flera webshoppar som vägrar hämta ut rekomenderade brev. de anser sig inte ha tid med det, så som sagt i värsta fall får du tillbaka paketet och har lagt ut en massa pengar på porto. det brukar stå i deras köpinfo.
vill bara höja ett varningens finger. om hon nu inte är sammarbetsvillig så kan hon ju hitta på den regeln i efterhand. jag hade aldrig vågat skicka tillbaka varan innan jag fått okejat det. men du gör givetvis som du vill. lycka till!
skulle handla från fashionabelle.se i förrgår för första gången. i deras kundregister ville de ha personnummer vilket jag ställde mig undrande till så jag skickade ett mail. men nu idag när jag skulle handla så va varan givetvis köpt av någon annan j*kla skit
va det väldigt utplockat?
har gjort lite inköp idag och fick ett med posten. blev lite fundersam bara över de små rosetterna som sitter lite varstanns. de som är gjort i nått glansigt material som sitter bl.a. på poplin shortsleeved blusen. har två stycken, på den ena är bägge ändarna lite fransade och på den andra är en ände fransad och de är inte ens tvättade än. jag har även köpt ett grått linne med vit spetskant runt hals och ärmar. den har också rosetter, en på vart axelband. de är helt jämna i kanten, ingen fransning alls. blir alla rosetter fransiga tillslut eller kan man reklamera?
jag funderadeockså på det men vågar mig inte på det. sabbar jag rosetten så kan jag ju verkligen inte reklamera. mina har fransatt sig ganska så långt, 6-8 mm, så även om jag skulle få till änden snyggt så syns det längre upp ändå.
den ena är country-dreams och där har jag tyvärr inga större förhoppningar då man inte hört så gott om henne.
en fråga till er experter
denna blusen:
www.tradera.com/Odd-Molly-blus-style-613-stl-1-auktion_94888750
är det olika årsmodeller, då vissa har broderat på ärmen och andra inte? eller varför har vissa det?
ok, tack för svaret
kajsan
fy va trist hoppas verkligen det löser sig och att hon fattar hur det funkar att ha webshop. man känner för att bojkotta henne. hon har ju helt klart hamnat i fel bransch.
kajsan
va skönt att det äntligen löst sig. men det känns nästan lite läskigt att hon bemödat sig med att kolla upp vad du jobbar med
påtal om kopior och tradera så kommer iallafall jag sätta en lapp med mitt traderaalias på kläderna jag fotar så att ingen kan använda sig utav mina bilder. tycker det hade varit bra om fler hade gjort detsamma, att på något sätt märka sina foton så att man tydligare kan se när folk "lånar" bilder. det gynnar ju alla seriösa traderare.
jag vill också veta. inboxa gärna mig också
finns det någon webshop som säljer OM som har något bonussystem?
har fått hem en spring coat idag *in love* den är ju så himla fin
en fråga angående tvättning. det är ju skin på armbågarna, hur funkar det att tvätta i vanlig maskin med vanligt tvätt- och sköljmedel?
oddmolly.com/content/collections/spring09/closeup/1112_833_3_front_34_8.jpg
beror lite på plagget och hur rädd jag är om det. har kört 40 och det har funkat bra.
haha förstår det
hur har det gått egentligen kajsan? är affären avslutad helt nu?