Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly tråd för oss inbitna

Vet inte om någon skrivit men:
    Ajabajakids har 20% på beställningen om man köper tre plagg eller fler.
    De har odd molly

• gambia90
    Kajsan skrev 2009-05-23 17:51:05 följande:
    Kollade Odd Molly på outleten i barkarby idag, fanns inget kul bara sånt man inte vill ha.Men massor av jeans.
    åhhh berätta emr. Fanns det något i stl 4? I vilken butik säljs de? Kan du tala om vilka plagg som fanns?
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-05-26 23:02:04 följande:
    Hej tjejer,Jag har precis ramlat in i OM-träsket .Trodde jag var förstor för att kunna ha deras kläder men i strl 4 funkar iaf i tunikorna.En liten fråga till er som verkar mer inne på det här; Lovley Knit har jag inte hittat i någon butik så jag har inte kunnat prova den. Hur är den i storleken? Jag drar åt +46-hållet och jag vågar inte köpa den utan att prova.
    inget svar på din fråga men.... jag är likadan..pga av bysten drar jag mer åt 46 hållet men kan fortfarande ha många om överdelar ;) Har numera blivit besatt
  • gambia90
    Mamma2001 skrev 2009-05-27 06:59:25 följande:
    Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!
    Älskar tintinstyle, missgreta, ajabajakids och country-dream på nätet.
    Annars så handlar jag i OM butiken i city
  • gambia90

reatips!

juniform har 10% på sortimentet med koden: sandslott

ajabaja har 20% på hela ordern om man tar tre eller fler plagg (utankod, dras i kassan)

fashionabelle har 300kr rabatt (redan draget) på två linnen från OM

Countrydreams har 15% på alla plagg (redan draget)

• gambia90
    Kajsan skrev 2009-05-28 12:23:51 följande:
    Allvarligt! Har nån handlat från Countrydreams? Får helkonstiga vibbar därifrån.Hon vill endast ha betalt med kort och svarar kortfattat med en mening, i de mejl hon öht svarar på.Känns inte seriöst alls
    Jag har handlat därifrån.
    de är lite långsamma på att svara på mail
    Men jag betalade inte med kort. Brukar ta faktura eller förskott när jag handlar.
  • gambia90
    Kajsan skrev 2009-05-28 12:37:49 följande:
    Ja jag också, det känns tryggare, men hon vill bara ha kortbetalning tydligen.Varför får jag inget svar på.
    Vad konstigt!
  • gambia90
    Bina skrev 2009-05-29 07:07:26 följande:
    var är det rabatt? B-)
    reatips!

juniform har 10% på sortimentet med koden: sandslott

ajabaja har 20% på hela ordern om man tar tre eller fler plagg (utankod, dras i kassan)

fashionabelle har 300kr rabatt (redan draget) på två linnen från OM

Countrydreams har 15% på alla plagg (redan draget)
  • gambia90

Nu har jag handlat av en säljare på tradera som bara säljer nya plagg och de ÄR äkta! Så glad är jag! Doften, etiketterna,påsen, plagget,tagsen allt stämmer!
    Så man kan göra fiiina fynd! OBS! Jag känner ej säljaren och det är inte jag som säljer, får man då skriva vem det är så fler får veta?

• gambia90
    morgonsolan skrev 2009-06-02 19:18:20 följande:
    Hoppar in och skriver att jag TROR det.. men är inte helt säker?? Blir ju väldigt nyfiken iallafall.. Är det den nuvarande kollektionen som säljs?
    japp! Hmmm nåja jag skriver sedan så får väl någon moderator ta bort det om jag inte får?

Säljaren heter: OddmollyO8

Och jag säger det igen, jag känner inte personen ifråga och det är inte jag. Men det känns skönt att tipsa om en seriös säljare då det finns så många oseriösa!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna