-
nix, pallar inte.Bina skrev 2009-07-25 06:55:26 följande:Någon som känner sig manad att svara?www.familjeliv.se/Forum-5-73/m45839822.html
-
ok, har varit på en shopping runda i stockholm:
Åhlens city har 30% på rea. köpte en OM rosa frotterobe stl 4 för 900kr. Fanns även lace of fields, fotteplagg typ byxa,robe och klänning på rea.
Mathilde i pkhuset har fortfarande 50%. Finns lite berryklänningar, jeansackor stl 3, jeanskjolar i stl 0, lace of fields, frotteplagg bland annat 2 st rosa stl 3 tunikor , massor av jeans m.m.
Mathilde biblioteksgatan har lite berryklänningar och lace of fields linnen
Nk hade pisslite på rea, 30%. Några berryklänningar och lite annat ointressant. Inga grandmacoat Inte värt att gå dit!
Oddmollybutiken hade ingen rea. -
åhhh i love namnet odd molly så mig gör det ingenting ;)Innerjoin skrev 2009-07-27 19:29:55 följande:Är det bara jag som stör mig på att det står varumärkesnamnet (dvs Odd Molly) med stooora bokstäver på ryggen på Grandmas och Tenfolden (bumullsvarianten)? Jag tvekar att köpa just därför....Känns lite "too much" att göra reklam så....eller att folk tror att jag tror att jag "är något" ...eller är jag megafånig?
-
Du måste kontakta kundtjänst på trendsales och säga att du vill betala och du bor i sveige. Sedan kommer de be dig maila kopia på idkort samt ex ett kuvert från en myndighet eller liknande där din adress står. därefter kommer de godkänna dig och du kan genom ditt kort sätta in pengar på ditt tskonto och därefter välja att överföra pengar från ditt tskonto till säljarens tskonto.Innerjoin skrev 2009-07-29 20:40:21 följande:Ja, jag tror det är för att hon skickat om "TrendsalesHandel" ung. som "Internetgirot" (tror jag det heter) på Blocket.....Hmm, måste ju gå att göra en vanlig insättning på bankkonto, får se vad hon svarar. Måste iaf tips om den sidan, finns jättemånga "gamla OM godingar" som man sällan ser på T.
-
storlekar?Bina skrev 2009-07-31 09:02:01 följande:är det klänningen eller tunikan du menar? tunikan fanns på Barkaby för ett par veckor sedan..
-
är det du som är odd-mollie? Jag hade köpt en på studs om jag vore en stl 1. Sjukt snygga ju!Ugglan71 skrev 2009-08-03 11:12:10 följande:Jag har två en i beiget och en i grått, dollar dressar bägge två. De gick ut nu, fick ingen såld
(och nej jag känner inte auktionsinnehavaren) -
Bah jag har fått en craving! Är det någon som sett en almostblack velour robe i stl 4 på rea någonstans? Vet att det kommer en i höst/vinter men nästan 2000kr vill jag inte betala ;)
-
17 och 22?isako skrev 2009-08-06 10:45:05 följande:När när näääääääär!!! Kommer resten av höstens OM? Sitter här med kortet i högsta hugg. Måste ju vara beredd när man är en 4a! Ngn som vet vad 17 & 22 kommer kosta??
-
inga nya mollysar i några butiker någonstans?
-
Fy fasen, läskigt!Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu..www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M...kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
-
en check me tunic från folkart blev det till mig.
Tycker den är mycket finare än blusen. -
Sandra G skrev 2009-08-14 20:03:10 följande:
Någon som vet nån webshop där denna finns? 329 - Light Cotton Embroided l/s - Dark Blue Gärna där man kan dela upp betalningenajabajakids -
Sandra G skrev 2009-08-14 20:03:10 följande:
Någon som vet nån webshop där denna finns? 329 - Light Cotton Embroided l/s - Dark Blue Gärna där man kan dela upp betalningenahhh glömde. man kan inte dela upp tror jag men det har postförskott så du kan ju välja att hämta ut plagget efter löning -
Förresten... jag tycker att butikerna bör ge oss en grupprabatt den 26sep.
Shit vad vi kommer handla -
Ska man gå ned en storlek på alpaca mix long cardigan? Skall den inte sita stort och pösigt. Har så svårt att bestämma vilken storlek??? Är en 4:a i det mesta utom cupcake där jag är en 3:a