Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ang. kopior: Var görs kopiorna?? Köpte en blus och en kofta på Blocket och är nästan övertygad om att det är kopior... Har använt koftan en gång och blusen två gånger och tycker de håller hög kvalitet, men får väl se efter jag tvättat dem...

Hur kan jag se att det är kopior???

Nästa gång blir det bara i butik!!!!

• villemina
    Innerjoin skrev 2009-06-04 10:10:14 följande:
    På tal om fake, här kan ni läsa lite:www.kjeck.se/molly.shtmlLite konstigt att OM inte vill hjälpa till att motverka kopiorna....
    Mycket konstigt, tycker jag med...
  • villemina
    Sommarbebben skrev 2009-06-07 22:15:48 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge!www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-st...Synd det var helt fel strl för mig!Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte....
    Guuuuud vad snygg!!! För liten för mig... Annars hade jag budat så tangenterna rök...
  • villemina

Gokväll!

Undrar hur Tenfold Knit är i storleken? Liten eller stor ?
    Jag har två Lovelier Knit (båda färgställningarna) och de töjer sig en del... Har storlek 3 i dem men skulle nog ha 2 istället.
    Vad ska jag köpa för storlek i Tenfold??
    Vilken färg på Tenfold Knit är mest användbar??

*velar*

• villemina
    Bina skrev 2009-06-10 18:58:38 följande:
    Åh jag har bara Tenfold i ull och den tycker jag är lite trång när jag jämför med Lovely knit bomull i samma storlek. Jag har också uppfattat det som att Lovelier är större i storlek. Färg - beror lite på din övriga garderob... jag är kanske tråkig men jag har satsat en del på blått.
    Blått e jag sugen på! Tror det får bli en sån! Tack!
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 20:54:55 följande:
    Snubblade på en rosa snuuuuuskigt billig på Blocket om det är en bra färg (men du får nog vara snabb)?
    Oj, vill du länka...? Men är det säkert att den e äkta, det kan man ju inte veta...
  • villemina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 21:37:20 följande:
    Det priset är lite för bra för att vara sant och då brukar det vara så....
    Just det... Känns inte kul om det är en fejk. .
    Har mailat om en (i Kristianstad där jag faktiskt bor) och hon säger att det är en gåva från sambon som köpt den i USA, men att den inte passar. Frågade henne lite fint om äktheten och till svar fick jag att hon aldrig hört talas om att det finns kopior av OM.
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-10 21:38:49 följande:
    Länken ligger under texten "blocket" i inlägg 508
    Aha, det fattade ju inte jag.
    Tack!
  • villemina
    Milliemolly skrev 2009-06-10 21:42:20 följande:
    Menar ni att det finns kopior????????Jag har nämligne en knytkofta köpt från usa (ebay) som jag är fundersam på? Är kopiorna väldigt snarlika? Lappen är inte samma nämligen som i mina andra knytkoftor...Hrm................Kan inte någon starna en bildtråd? Hade varit så skoj. Jag är STOR OM älskare och hittade den här tråden idag
    Knytkofta, vilken menar du nu? Lovely Knit eller Tenfold? Jag är på jakt efter en Tenfold... Tycker den blir snyggare ju mer jag ser på den.

Kopior finns som görs i Kina (om jag minns rätt?). Mycket kopior i omlopp både på Tradera och på Blocket, tyvärr. *jättetrist*

Åh, en bildtråd hade varit underbart!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna