Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Odd Molly tråd för oss inbitna

mimmi006 skrev 2009-06-10 22:04:46 följande:
    Doftar de Molly? Jag har en fejktunika och den luktar ingenting, dessutom tror jag att det saknades en lapp i hänget. På lappen står det "Made in Portugal", men den kommer från Kina. Den enda skillnaden jag kan hitta, det är möjligtvis att tvättrådslappen är lite stelare och priset förstås! För att vara säker att få en äkta får man nog handla i butik!?
    Håller med! Här blir det bara butik-köp framöver! Inte så många, eftersom jag är mammaledig och vänder på kronorna.

*gråt*
  • villemina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 22:05:18 följande:
    Varför är det så många som säljer denna:www.tradera.com/Sotaste-sommarblusen-fran-ODD...Jag tycker att den är så fin, men jag blir så misstänksam när det har varit så otroligt många såna ute på sistonde!
    Ja, precis! Och alltid är det bara en bild från OM´s hemsida.

Skumt.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 22:12:53 följande:
    Inboxar dig supertips till den snygga BUS-brännan. Tom min syrra med nada kosmetisk kompetens klarar av den.
    Superbra! Slipper jag kanske våndas i solariet mera. Får lite cell-skräck i den möbeln. *ryyys*
  • villemina
    Siabellon skrev 2009-06-11 10:15:42 följande:
    Fy 17 vad shoppingsugen jag är. är in på varenda site o kollar OMplagg men endera finns ingen strl eller så är det fel färg. har varit inne på Traderas Köpnu o kollat också men inget. Hjälp!!
    Hej!

Kan man söka endast på KÖP NU-auktioner? Hittar inte den funktionen...
  • villemina

Hej igen!

Vet inte om det är tillåtet att länka, men måste fråga:

Dessa koftorna: www.blocket.se/vi/22138251.htm

...är väl samma som dessa:

www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-kofta-st-2-sa-snygg--auktion_93985482

&

www.tradera.com/Odd-Molly-Kofta-GRA-Storlek-1--auktion_93985793

Fast den grå är i storlek 2 i Blocket-annonsen, inte i storlek 1 som på Tradera.
    Samma bilder i alla fall.

Är det vanligt att en säljare har samma grejer till salu både på Tradera och på Blocket?

• villemina
    Siabellon skrev 2009-06-11 12:24:54 följande:
    Japp, det går! när du har sökt på tex Odd molly (dah! ) och fått fram listan så finns det liksom en liten flik högst upp, eller två egentligen. Överst står det hur många objekt som hittades i lite fetare stil, under den står det kläder (tex 456). Under detta finns nu två flikar: en Auktion o en Fast pris. Även om det står bara 1 så klicka på den så kommer alla plagg upp som man kan köpa direkt t ett fast pris.Annars måste jag säga att det inte är min shoppingdag! Skulle åtminstone beställa nytt Decleor Ansiktsvatten o rengöring o så HAR de inte ens vattnet inne. Har kollat runt lite med DonnaBeauty är absolut billigast och beställa fr utlandet vill jag inte.....Måste nog tröstshoppa nåt OMplagg. sktisamma om strl inte är rätt.......
    TACK! Det där med fast pris hade jag ingen aning om! Nu ska jag tradera lite.
  • villemina

Nu har jag beställt den! Fanns kvar på Haven. 1050:- kändes som ett ok pris.

www.huset-shop.com/images/OddMollyLivealot.jpg

1.bp.blogspot.com/_ufYpNAtBank/SbZzF-SdVnI/AAAAAAAAAGk/P7V6Ptc4HGA/s400/livealot

*svettig*

Tog storlek 3 (den enda storlek som fanns kvar enligt hemsidan) och hoppas den passar. Har tre i alla mina andra Mollysar så det ska väl funka, va?

Det ser ut som om det är ett linne UNDER blusen på den första bilden. Eller ser blusen ut så? Har aldrig sett en Livealot *irl*.

• villemina
    villemina skrev 2009-06-11 13:42:47 följande:
    Hittade nyss denna butiken. Ska definitivt köra dit (har inte långt alls) innan midsommar! 20% på allt innan midsommar! www.idyllinterior.se/default.asp
    Det ser ju ut som att de har ganska mycket OM. *glad*
    Ska jag vara bud åt någon...?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna