• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Najs! *parkerar mig*

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan

Det är en del butiker som lagt ner i listan, vi får uppdatera till nästa gång

( Blajjar på för att puffa tråden så alla hittar tillbaks ).

• Kajsan

Kollade Odd Molly på outleten i barkarby idag, fanns inget kul bara sånt man inte vill ha.
    Men massor av jeans.

• Kajsan

Nä, de har inte en egen butik utan säljer på Brands.
    Jag vet att de hade mycket fint där för nån månad sen, men nu var det faktskt inget fint alls.
    Kan tro att man tjänar på att kolla då och då om de får in nytt.
    Såklart att det är gamla saker, men dessutom utplockat.
    Mycket flerfärgat , jättemönstrat.
    Jag hittade inte ens nånting som jag skulle kunna tänka mig om jag fick det för en hundring
    Nu var det 40 %.

• Kajsan
    Siabellon skrev 2009-05-23 21:20:31 följande:
    har fått svar. hon hävdar att det är äkta vara och att kläderna kommer fr en butik. ang doften sa hon att den kan ha tagit lukt av andra plagg i butiken. vet ff inte vad jag ska tro, Tagsen stämmer ju inte varken i färg eller utförande även om det är snarkilt. Vad tror ni?
    Bor du nära en butik som har mycket OM så kanske du kan gå dit och jämföra/ be personalen om hjälp?
  • Kajsan
    IBN skrev 2009-05-26 21:54:54 följande:
    Hej, Jag har köpt denna underbara kofta men den är för stor... är det någon som har stl 2 och har växt ur sin ? Jag byter gärna Odd Molly kofta* Crochet Lovely jacket* #233a stl 3 Jag kan tillägga att den är i bra skick så klart !
    Inga annonser i tråden, då kan vi få den borttagen
  • Kajsan
    IBN skrev 2009-05-27 17:59:10 följande:
    Det var inte min mening att förstöra eran tråd.. tänkte bara ställa en fråga ( tänkte ej på att det kan uppfattas som en annons) och kanske någon hade samma fina jacka men i stl 2 och gärna ville ha en 3... Skall aldrig göra så igen
    Nä alltså, det är FL:s regler, bytesannonser är inte ok och vi kan få tråden borttagen .
    Därför sa jag till.
  • Kajsan
    Mamma2001 skrev 2009-05-27 23:32:06 följande:
    Sitter precis och funderar på om man ska klicka hem en OddMolly jacka.. velar fram och tillbaka.....
    Ja det ska man! Eller vilken? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Kajsan
    Mamma2001 skrev 2009-05-28 00:02:15 följande:
    Kajsan: Funderar på "Shanghai varsity" i grått....
    Hmm...ikväll stod jag i kassan i mataffären och framför mig stod en tjej med den på sig, jag reagerade på att den såg så risig ut.
    Den såg liksom billig ut i tyget, och broderierna där bak på ryggen hade typ släppt, det stack ut trådar här och var.
    Nu vet jag ju inte om hon misshandlat sin jacka eller om kvaliteten är dålig ( eller om hon köpt en kopia på Tradera ) men ändå...
    Dessutom, döttrarna har liknande jackor från Shampoodle, i samma material, och de blir fläckiga av vatten, alltså duggar det på den så blir det regnfläckar som inte går bort förrän man tvättar jackan.
    Men den är fin!
  • Kajsan
    Mamma2001 skrev 2009-05-28 00:11:59 följande:
    Ja, min minsta kille har den där jackan från Shampoodle du pratar om.... Hmm, ja det har jag inte tänkt på. Men jag har velat hela dagen fram och tillbaka... Den är ju något svårmatchad, och undra hur skitig den eventuellt blir? Kanske får bli en jeansjacka från OM istället?
    Ja det tycker jag, det är mer klassiskt dessutom.
    Eller en Grandmas Coat , jag älskar min och vill ha fler färger
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna