• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mamma2001 skrev 2009-05-28 00:26:13 följande:
    Hmm,jag får ta och suga på den karamellen en stund! Kanske får bli en jeansjacka då i alla fall, är ändå på jakt efter en ny jeansjacka så, och OM`s är ju såå fin med! Ja Grandmas Coat är superfina, däremot tycker jag dom är något "tunga" ..så det får luta på jeansjackan.... eller kanske en "Shanghai varsity" också? :) Shit vad svårt! Den är ju så sööööt....
    Ja den är tung, det är nackdelen.
    men annars har du den här: www.mamut.net/wwwcountrydreamsse/subdet263.htm
    Den vill jag ha! men jag står emot
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan

Äh, ta en jeansjacka OCH en shanghai, tröttnar du så är ju andrahandsvärdet bra

• Kajsan
    Pokergirl skrev 2009-05-28 09:17:58 följande:
    Spring Coat med 15% rabatt - hur ska man kunna motstå?
    Tittade i plånboken
  • Kajsan

Allvarligt! Har nån handlat från Countrydreams? Får helkonstiga vibbar därifrån.
    Hon vill endast ha betalt med kort och svarar kortfattat med en mening, i de mejl hon öht svarar på.
    Känns inte seriöst alls

• Kajsan
    gambia90 skrev 2009-05-28 12:29:29 följande:
    Jag har handlat därifrån. de är lite långsamma på att svara på mail Men jag betalade inte med kort. Brukar ta faktura eller förskott när jag handlar.
    Ja jag också, det känns tryggare, men hon vill bara ha kortbetalning tydligen.
    Varför får jag inget svar på.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-05-28 15:05:27 följande:
    Jag har beställt två plagg därifrån men de har aldrig kommit varken varor eller faktura. Så jag utgår ifrån att de bara struntat i min beställning. Har frågat efter båda varorna vid flera tillfällen men INGEN har svarat. Så jag bojkottar Country dreams. Borde kanske skriva en varning i TS?
    Ja gör det. Det känns inte riktigt seriöst ...
  • Kajsan

Nu har jag vart och botaniserat i vår lokala butik som hade 20% ikväll, hittade dock inget som jag verkligen verkligen ville ha

• Kajsan

Var inne i en suspekt liten butik i Västermalmsgallerian ( Sthlm) idag och de hade 30 % på allt.
    Lite Odd Molly fanns det, bland annat blå Makeoutdress {#lang_emotions_heart}

• Kajsan
    Innerjoin skrev 2009-06-06 17:42:31 följande:
    Nu ska jag erkänna: Inte lurad...däremot har jag faktiskt köpt 2 plagg som jag vet är kopior.... Eller jag tror det iaf, eftersom de är köpta i Kina. De var så billiga så jag kunde inte låta bli....Nyfiken med efter att ha läst om dem. Men jag kan inte se några som helst fel eller konstigt med mina plagg! Inget på kläderna, påsarna och tagsen är precis som vanligt.....Däremot var 336 Everyday Long Cardigan i strl 2 lite för trång om revbenen.
    Ja fast å andra sidan så sys ju orginalen i Kina också så
  • Kajsan
    Innerjoin skrev 2009-06-06 21:59:13 följande:
    Fast i koftan står det att den är gjord i Marocco och tunikan i Portugal.....
    Ja, nä, jag tror det är kopia.
    Men min grandmas är sydd i Kina
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna