• Sylt

Odd Molly tråd för oss inbitna

Halloj!

Jag letar som en galning efter jeanskjolen och vänder mig till experterna *smörar*

Kanske även att ngn vet hur den är i strl?

Tackar massor och håller tummarna hårt

• Sylt

PP --> Aaah, en 2 hade kanske räckt.... Mathilde ligger i Sthlm, eller? *skåning*

• Sylt

PPP --> Tackar massor!! Perfekt! Ringer dem imorgon (öppet?)

• Sylt

Mab --> Jag har den "härliga" päronformen Har strl 0-1 uppe så då räcker det nog med en 2:a i kjolen. Kommer ju att ha den under tunikor, vill inte gärna flasha för mkt

• Sylt

Ringde Mathilde efter tips i tråden att de kunde ha min efterlängtade jeanskjol. Tyvärr fanns bara strl 0 . Jag har lite svårt att släppa den så om ngn vet var man kan hitta en (strl 2-3) så blir jag överlycklig!!

Har iaf köpt på mig två tunikor och en klänning *tröst*

• Sylt

PPP --> Blues dress, sen en blårutig tunika med rosor vid halsringningen, samt en liknade rödrandig (jag är inte lika duktig på namnen som ni)

Jag har blivit fixerad vid jeanskjolen - helt knasigt. Har helt fått för mig att det är det perfekta plagget *dagens i-lands* Jag skulle kunna använda den aaalltid.... Tack för tipset om Mathilde, de var supertrevliga!

• Sylt

PPP --> Vilken strl vill du ha? Jag spanar till dig
    Vi kanske skall hålla tummarna att det kommer ngn liknade igen.... eller? Fast fort, typ nu!

• Sylt

PPP --> Vad kostar den förresten (fast jag hade nog kunnat betala vad som helst)

• Sylt

PPP --> Ett fynd, förstår att du retar dig *håller mina ögon öppna*

• Sylt

Nu börjar jag snart gråta.
    Jag fick tips om min eftersökta jeanskjol. Mailar den utländska shopen och frågar om de skickar till Sverige. Men då hinner ngnannan roffa åt sig den!! NU är jag sur!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna