Inlägg från: MinSeth |Visa alla inlägg
  • MinSeth

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hur är Berry-klänningarna i storleken?

• MinSeth
    Bina skrev 2009-06-23 20:14:32 följande:
    Normal till rymlig. Det finns bild i min blogg.. jag är en 4-3:a och det är 4:a på klänningen. everydaymolly.blogspot.com/
    Åkej, jag funderar om en 1a blir bra eller om jag bör ha en mindre. Spinkiga axlar i en för stor klänning är inte så fint! :)
  • MinSeth

TintinStyle har lite nytt OM, fast det har ni säkert redan koll på! :)

• MinSeth

Neeeej! Jag fick hem min fiiiiiiina Taradiddle dree i powder från Milk and Honey och så visar det sig att jag fått en 3:a ist för den 1:a som jag beställt! Jag bryter ihop!

• MinSeth
    SooJuicy skrev 2009-07-24 10:53:52 följande:
    Så har jag sett mina drömstövlar. Ett par höga ljusblå från swedish hasbeens som kommer till hösten, måste bara ha dem
    Jag har ockå paxat ett par sådan stövlar, de är helt underbara!  :) Släpps den 20 augusti, kommer att finnas i turkost, svart och mustard. Priset är en bit över 3000:-.
  • MinSeth

Vet någon hurvida Matilde har en Fields of Lace i storlek 0 kvar?

• MinSeth
    elma skrev 2009-07-28 13:32:03 följande:
    hej alla, min full emb lace dress i färgen chalk kom idag och den är ju alldeles ljuvlig. Passade perfekt, så då misstänker jag att min gröna jag beställt från Idyll kommer att vara för stor eftersom det är en 2:a, men tur att T finns. Ser för övrig fram emot mitt paket från Idyll, beställde ju en crochet lovely knit i rose. Har en i chalk men jag använder den så mycket att jag tyckte jag förtjänade en till i en annan färg! Är lite sugen på en makeout dress i blått eller rosa. Hur är de i storlekarna? Är de "normala", dvs om jag vanligen har en 1:a skall jag ha en 1:a eller är de så pass luftiga att man kan gå ner i storleken? Nu ska jag leka askungen i min nya klänning!
    Hur är crochet lovely knits i storleken? Jag är på jakt efter en men vet inte om en 0 eller 1a blir bäst...
  • MinSeth
    Sara Mia skrev 2009-07-28 22:01:46 följande:
    Nu har jag lagt till ett par bilder av min hit & run dress som fyndades till 50% idag. Jag kombinerade med OM-jeanskjolen under och ett marinblått cupcake-linne. Tyvärr upptäckte jag först när jag kom hem att en Molly-dollar lossnat och var borta. Men jag ringde min butik och de trodde de hade reserver någonstans annars skulle de fixa det snarast med OM. Inget fel på servicen där inte. Får väl kolla de andra noga och ev. sy fast någon lite bättre om det behvös. Jag tänker minsann inte lämna någon Molly-peng på Ålands-båten inte...
    Bina skrev 2009-07-28 22:09:24 följande:
    Sara Mia skrev 2009-07-28 22:01:46 följande: Men åååh vad sött det var med kjolen under! (jag provade min kompis hit and run och blev småkär i den så frågan är leta eller inte leta?)
    Superfint med jeanskjolen till! Det känns som jag är på Sivi varannan dag...måste kolla så att inga nyheter obemärkt smyger sig in!  I måndags var jag där med maken och barnen det funkade fint, barnen gillar stället för det finns både TV och leksaker. Maken vet jag inte riktigt hur han uppfattade stället men han köpte iaf ett presentkort till mig (att använda när nya kollektionen kommer) samt en fin lila Spoiler underdress, så jag är nöjd! :)
  • MinSeth
    Ugglan71 skrev 2009-07-29 13:33:10 följande:
    hittade fields of lace i powder, på rea. Helt underbart!! 1500 kr som hittat ))
    Var var var? :)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna