Inlägg från: MinSeth |Visa alla inlägg
  • MinSeth

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag behöver lite hjälp! Ni som beställt från Shirtstory, hur betalade ni kalaset?
    Alternativen : Telecash Kreditkarte och Vorkasse finns att välja.... min tyska är inte lysande.

• MinSeth

Jag MÅÅÅÅÅSTE ha en Fields of lace i chalk och/eller powder! (MÅSTE såsom i galen blick och fradga runt munnen) Var kan jag få tag på dessa i storlek 0 eller 1, förutom på Tradera?

• MinSeth
    Ugglan71 skrev 2009-08-02 19:24:50 följande:
    Ja det var till fullt pris. Men om man dreglar och det kommer fradga ur munnen så kanske man kan tänkas att betala fullt pris
    Jo, har jag inte funnit en på rea före fredag då jag ska på shoppingtur till huvudstaden, så får det helt enkelt bli en fullprisare (om den då finns kvar). Det kan inte hjälpas. Måste måste måste ha. :)
  • MinSeth
    Ugglan71 skrev 2009-08-02 20:13:20 följande:
    Säg till om du behöver assistans
    Tack snälla! :)
  • MinSeth
    Kajsan skrev 2009-08-03 21:45:25 följande:
    Berry dress köpte jag på mathilde för nån vecka sen. Sen finns den i min lokala butik till otroliga 70 %!
    Ååå, då skulle jag inte kunna låta bli att köpa en till! Underbart att äga sådana vackra saker!
  • MinSeth

Ni som har beställt från Shirtstory och Marengs, hur lång har leveranstiden varit? Jag är otåååååååålig!

• MinSeth
    Duntoffla skrev 2009-08-04 21:06:18 följande:
    För mig tog det 3-4 dagar från Shirtstory
    Åkej, kanske imorgon då! Tack!
  • MinSeth
    Stargirl skrev 2009-08-05 14:33:39 följande:
    Jag säljer en massa saker för att financiera mitt "beroende" saker vi inte behöver alltså. Barnens urvuxna kläder, cyklar osv. På det viset drar jag in säkert 2-3000 per månad. Sen tjänar jag pengar....jag gör vad jag vill och han gör vad han vill.
    Precis så gör jag också! Jag tror att jag är en av Blockets och Traderas bästa kunder! Just nu har jag ett BERG av barnkläder och lite annat som ska ut på Tradera i slutet av månaden. Synd bara att det är så förbannat tråkigt att lägga upp auktionerna. Kul dock att Molly sedan!
  • MinSeth

Bubbleroom.se har lite rea på delar av sitt Odd Molly sortiment...snik-rea dock, inte nedsatt särskilt mycket. Fram för mer 50, 60 & 75% reor!

• MinSeth

Ååååååååå!!! Vad väntade hemma på köksön när jag kom hem från jobbet? Jo, ett stort paket från Shirtstory! En hett efterlängtad Chrochet lovely knit cardigan i chalk samt ett finfint Rib jersey tank-linne i ljusbrunt. Jag är så glad....och längtar samtidigt efter nästa paket från Marengs....

• MinSeth

Hej Mollysar, jag skulle behöva lite hjälp med att artbestämma en av mina koftor. Jag har två bilder på den i mitt galleri. Vad heter denna Molly?

• MinSeth
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 21:21:00 följande:
    Oh, den där är väl riktigt gammal. Grymt snygg. Har inget namn på den utan tror du ska vända dig till OM-kontoret om du vill ha namnet. Alternativt kan du googla på "odd molly xxx" xxx=numret på plagget. Det funkar ganska ofta.
    Den är från "The art of nonsense". Då ska jag ta en kik på numret och Googla!
  • MinSeth
    jompa skrev 2009-08-12 20:04:46 följande:
    Tack för hjälpen. Jag tror nog att de är äkta men som nu i detta träsket är det så klart svårt att veta. Den gröna var ju tyvärr lite trån i ärmarna så den fick vandra vidare, så synd för det är min färg.
    Pling i inboxen!
  • MinSeth
    Sara Mia skrev 2009-08-13 15:43:11 följande:
    Jag såg samma sak, men jag chansar i alla fall på en strl 1 och skickar tillbaka om den inte blir bra. Jag hittade en Frilled longsleeve i almost black som jag tror blir ett "piffigt" vardagsplagg till mina stuprörsjeans och stövlar. Det känns ju som om en del plagg ska vara lite mer oversize just nu, så jag chansar på att en 1:a i denna funkar. Den kanske krymper lite också.
    Milk&Honey hade heller inga nollor, men jag gjorde som du och tog några ettor ist, så desperat är jag efter gobitarna jag suktat efter sedan veckor tillbaka!
    Förresten, Sivi ringde mig igår för att berätta att de fått in lite nyheter. Jag var där imorse och kikade, det var dock inte några av de plagg som finns på min önskelista. Fick även kolla igenom bilderna på plaggen som de beställt. Har "bokat" en vinterjacka...läääängtar!
  • MinSeth

Hej hej! Är det någon som provat höstens spoiler underskirts? Hur är de i storleken?

• MinSeth
    Är det någon som har koll på vad Suede tassel bag och Suede bow wallet kommer att kosta?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna