Odd Molly tråd för oss inbitna
Jag behöver lite hjälp! Ni som beställt från Shirtstory, hur betalade ni kalaset?
Alternativen : Telecash Kreditkarte och Vorkasse finns att välja.... min tyska är inte lysande.
Jag behöver lite hjälp! Ni som beställt från Shirtstory, hur betalade ni kalaset?
Alternativen : Telecash Kreditkarte och Vorkasse finns att välja.... min tyska är inte lysande.
Tack snälla för hjälpen!
Jag MÅÅÅÅÅSTE ha en Fields of lace i chalk och/eller powder! (MÅSTE såsom i galen blick och fradga runt munnen) Var kan jag få tag på dessa i storlek 0 eller 1, förutom på Tradera?
Ni som har beställt från Shirtstory och Marengs, hur lång har leveranstiden varit? Jag är otåååååååålig!
"HANDLA Molly sedan!"
Bubbleroom.se har lite rea på delar av sitt Odd Molly sortiment...snik-rea dock, inte nedsatt särskilt mycket. Fram för mer 50, 60 & 75% reor!
Hej Mollysar, jag skulle behöva lite hjälp med att artbestämma en av mina koftor. Jag har två bilder på den i mitt galleri. Vad heter denna Molly?
Hej hej! Är det någon som provat höstens spoiler underskirts? Hur är de i storleken?