Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-28 23:07:21 följande:
    vilken letar du efter?
    ja det är ju det jag inte riktigt kommer ihåg. Såg den i en butik här uppe idag och vart så där tveksam om jag ville ha den eller inte... I siden och rätt så mönstrad... Hmm ,får nog ta och gå tillbaka imorgon och spana.
  • Mamma2001
    Bina skrev 2009-07-28 23:14:45 följande:
    det är inte den jag har? blush? finns i mitt galleri/bildspel (klicka på bilden så kommer du in och ser alla)everydaymolly.blogspot.com/
    Nope,inte den heller.... Gud, man blir galen när man inte hittar den! Hade tänkt kikat på den på nätet och sett om det verkligen var något för mig. För när jag stod och kikade på den idag så kände jag inte riktigt som om det var "jag" men så här i efterhand så börjar man tänka tvärtom... Haha - Mollysyndromet!
  • Mamma2001

Sitter och planerar vad man ska ha för Odd Molly outfit på sonens kommande kalas til veckan.. Hade velat haft nått nytt snyggt, kanske den där sidentunikan/klänningen jag spanade in igår i alla fall?!

Lite OT ,men är det någon som vet någon nätbutik som säljer SÖTA papptallrikar och muggar? typ med prickar eller nått rätt neutralt?

• Mamma2001
    SooJuicy skrev 2009-07-30 20:21:19 följande:
    Ja, ja har flera från hm, bla gråa och offwhite i ull med jättefint mönster ...lite OM över dem, men gått hål i som alla mina ullstrumpor gör, därför lite skeptisk till att slänga ut så mycket på orginalen Varför har inte ON snygga benvärmare istället, som handledsvärmarna? skulle va mer praktiskt.
    Jag använde mina ullstrumpor från Odd Molly flitigt i höstas och vinter (var jätteorolig jag med att dom skulle gå sönder som alla andra) men dom höll och är lika fina som när jag köpte dom!
  • Mamma2001
    SooJuicy skrev 2009-07-30 20:30:12 följande:
    Haha, så kan man göra ju För att inte slita dem (orginalen) i stövlar kan man ju kanske dra ett par låga sockor utanpå som får ta det mesta av slitaget  
    Stargirl skrev 2009-07-30 20:24:18 följande:
    Jag har flera i bomull men de ser stickade ut. Jag kommer att köpa OM sockorna men de ska inte användas till vardags. Bara vid kundbesök hos kunder som uppskattar orginalen de andra får klara sig med de falska hehehe.
    HAHA vilket tips
    Jag har dock slitit på mina Odd Molly strumpor... inte använt dom just vid "finare" tillfällen -fniss utan haft dom hemma som mys strumpor, när jag åkt och handlat, jobbat etc.. Med andra ord - jämt!
  • Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-08-02 18:39:19 följande:
    DESPERAT BEHOV AV HJÄLP!Min fina Berry Dress ligger nerpackad med tags kvar i sin påse och väntar på att få användas på lördag då vi ska på bröllop.Men NÄ, då har dottern , med pizza i handen , tagit fram den och smetat en stor oljig röd pizzafläck på framsidan.Vad är oddsen?!Jag har Vanish gele och galltvål hemma, vad ska jag prova?Eller har nån nåt annat förslag? Det är ju en MARDRÖM!!
    Här hemma med 2 barn och Odd Molly kläder brukar jag råka ut för en och annan fläck också! Kör alltid direkt med KALLT vatten och liten yes... Borta på nolltid!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna