Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hallå allihopa!
    Idag har vi kommit hem från 3 underbara dagar ute i sommarstugan med grillning, bad i havet, håvat fiskar, 5 kamp och mycket annat. Vi har haft urmysigt... Så här har det varken blivit mycket bloggande eller Odd Molly outfits... Jo, jag hade faktiskt lovealot blusen en dag i stugan till en jeanskjol och leggings.

Nu sitter jag i min "secret button tunic" och nya jeansleggings jag införskaffade på HM för ett par dar sen....

• Mamma2001

Vad tyst det varit här i tråden idag!? Kanske alla är ute och njuter av sin semester eller är tillbaka på jobbet? Idag var första dagen för mig på jobbet efter en skön semester!

Jag satt och funderade på detta idag:
    När vart ni fast för märket Odd Molly?
    Från vilken kollektion började ni handla?

• Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-07-27 19:53:38 följande:
    Spännande! Jag har ett paket från Odd Molly som väntar på posten, de ska ju skicka mig nån plåster på såret gåva för att jag råkat ut för Country Dreams .
    spännande! Du får avlägga en rapport sedan om vad paketet innehöll
  • Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-07-28 08:12:21 följande:
    Avlägger rapport: Det var den fina tvålen smo luktar mums i sin fina ask Nä, jag kommer inte tvätta mig med den, ännu, den ska tittas och luktas på bara .
    Titta och lukta.... hihi.. det gör du rätt i!
  • Mamma2001
    Sara Mia skrev 2009-07-28 22:01:46 följande:
    Nu har jag lagt till ett par bilder av min hit & run dress som fyndades till 50% idag. Jag kombinerade med OM-jeanskjolen under och ett marinblått cupcake-linne. Tyvärr upptäckte jag först när jag kom hem att en Molly-dollar lossnat och var borta. Men jag ringde min butik och de trodde de hade reserver någonstans annars skulle de fixa det snarast med OM. Inget fel på servicen där inte. Får väl kolla de andra noga och ev. sy fast någon lite bättre om det behvös. Jag tänker minsann inte lämna någon Molly-peng på Ålands-båten inte...
    satt ju superbra på dig! Tänkte köpa en förrut jag med.. Men var så kinkig när jag såg att en Mollypeng bar borta på den (jo på den också!)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna