Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

gambia90 skrev 2009-06-15 19:25:02 följande:
    Hjälp! jag söker fortfarande efter jane loves terry tunic i stl 4 blå eller rosa!! I svenskbutik dock. Har hittat den i utländsk men då kommer den kosta över 1500kr och det är förmycket!
    http://minzo.jetshop.se
  • Pokergirl
    randig skrev 2009-06-15 21:56:08 följande:
    Har hittat en urfin Tootsie coat på Mads og Mille, nån som handlat av dom? Är så sugen på en sån och har faktiskt inte sett en i färgen purple förut!madsogmille.dk/viewimg-popup.asp?img=madsogmi...madsogmille.dk/
    Den var jag och klämde på i butiken i sthlm, men jag gillar inte att ärmarna är lite korta. När man är lång så tycker jag det ser ut som att man shoppat fel strl när ärmarna inte är tillräckligt långa. Men fin är den!
  • Pokergirl
    randig skrev 2009-06-15 22:06:38 följande:
    Håller helt med om armarna, inte alls snyggt om de blir för korta! Men jag är inte så lång och jag tror den kan bli ok. Då du kollade på den, var den väldigt vid i modellen. Blir ibland lite rädd för att ha för mycket vidd i kläderna och nästan se gravid ut! :)
    Den är bekväm i modellen men absolut inte med för mkt vidd. Superfin!
  • Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-16 21:21:52 följande:
    JAg veet! jag har kollat in den också, men frågan är om det lönar sig att sätta sig med luren i näven o ringa runt o kolla butiker. tänker på tull, frakt o moms fr usa...
    Du kan stryka Umeå från listan direkt, här finns den inte tyvärr. Kanske bäst att höra med huvudkontoret om dom kan tipsa dig på vägen.
  • Pokergirl

Jag har gett mig själv shoppingförbud idag. Två paket landade i brevlådan. Gubben bara skrattar och funderar på om jag blivit helt tokig men tyckte samtidigt att, fine, byt ut allt du har till OM om du vill - det är dina pengar.

Fick för övrigt veta att jag får tillbaka pengar på skatten, kommer i höst precis lagom till höstkollektionen. Gissa vad jag tänker göra...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna