Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-08-03 22:46:38 följande:
    Var ligger Wink och Maritza? Har de ngt annat kul på rea?
    http://www.maritza.se/ ligger på götgatan, 70% är det nog där och wink i sturegallerian, vad är du ute efter?
  • oOrosamarängerOo
    Anna Paulita skrev 2009-08-03 22:50:36 följande:
    Vad tror ni om detta , kopior eller? www.tradera.com/category/category.aspx ?ftgnr=... Jag är verkligen ingen expert eller lika biten som ni andra i tråden, men varför misstänker du att det är kopior?
    För att säljaren säljer ett ex och sålt andra thailansskopior av andra varor, och inga egna bilder på om plaggen, så blev lite tveksam då{#lang_emotions_undecided}
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-08-03 22:54:27 följande:
    Jag är ute efter lite sköna cupcakes, Smock blouse, jeans, superpleated blouse, lovealot ,cardigan....
    Jeans fanns det fullt av på mathilde i pk på nedervåningen, livelot har jag inte sett på rea i nån av butikerna, superpleated blouse fanns men minns inte vart, tror oxå nere på mathilde, ev på wink. Överlag så hade wink och mathilde väldigt mycket tyckte jag, men va bara insnöad på lacen :-d så minns inte exakt vad som fanns. Massa berry och wrafs i rosa och gult iallafall.
    Åhlens hade noll intressant...förrutom mina torgvantar jag hittade på vant o sjalavdelningen när jag gick för bi av en slump{#lang_emotions_undecided} kan de lixom inte ha allt OM på samma ställe!?
  • oOrosamarängerOo
    Mabimao skrev 2009-08-04 15:19:18 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:51 följande: Jag har mailat säljaren och fått fler bilder, där man sett etikett i nacken och tags. Och att hon köpt den i USA modell nr 049........ Jag har ingen aning.......känns inte som om säljaren själv vet om det är en kopia i så fall. Hon verkar inte ha helkoll på OM. Såg att hon lagt till lite i sin objektbeskrivning.
    Mailade oxå säljaren och fick bilder, men tycker ändå att det är dåt som inte stämmer.
    Mollypengarna satt lite konstigt och såg fastsydda ut, etiketten kan oxå va påsydd o ett par gamla taqs?
    Det småblommiga bröstdelstyget känns inte så mycket molly?
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-08-04 15:40:19 följande:
    mollypengarna såg självfastsydda ut alltså
  • oOrosamarängerOo
    Höst06 skrev 2009-08-10 13:02:30 följande:
    Denna säljaren är det. Usch, vill ju inte ha en kopia... Tror ni den är ok? www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Den säljaren "varnade" jag för i tråden för ett par dar sen då jag tror det är kopior denne säljare har. Kan ju givetvis inte veta säkert, men när det är flera plagg på produktbilder och inte egentagna, samma ort som tidigare sålt kopior till nån i tråden och DESSUTOM säljer fake LV väskor öppet?? så skulle jag ta mig en extra funderare!
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-08-10 14:01:43 följande:
    Hon säljer PRECIS de plaggen som är kopierade. Velour, Makeoutdress och X continent stich samt lovely knit. Inga av bilderna är hennes egna utan alla är tagna från OM´s hemsida. Dessutom har hon sålt flera falska LV plånböcker. Jag skulle INTE köpa. 1. Bilderna ska vara tagna av personen själv så man faktiskt kan granska det faktiska plagget. 2. Om säljaren säljer olika plagg från olika kollektioner och sådant som inte är vanligt att man kopierar så skulle jag våga köpa. 3. Om säljaren har över 100 positiva. 4. Om säljaren säljer lite varierade grejer som garanterat inte är falska.
    Att en säljare har flera 100 positiva omdömmen säger ju inte 100% att det är äkta heller då det finns de som säljer fake på tradera som har hundratals positiva omdömmen.
  • oOrosamarängerOo
    HardcoreHunny skrev 2009-08-10 16:12:04 följande:
    Hur ser man om en Lovely Knit är en kopia?!! Köpte en igår på tradera, innan jag satt mig in i denna tråden, så jag var helt ovetande om att det florerade kopior på just de. Har mailat säljaren och påpekat att jag nu känner till att det säljs just kopior av Lovely Knit, samt gett henne en fair chans att erkänna att det är en kopia så vi kan lösa det innan jag får varan. Samt påpekat att jag kommer kolla den mot en garanterat äkta och att jag kommer göra en polisanmänlan om det i efterhand visar sig att det är en kopia då jag får koftan. Hon säger att den är 100% äkta, köpt ifrån en amerikansk sida, som har bra priser, hon skickade mig även en länk, så jag har kollat & det stämmer iaf att de har bra priser. www.Deepfling.com Hon har bemött mig trevligt, så jag önskar inte på någotvis hänga ut henne, men här har ni en länk till henne på tradera. Någon som handlat av henne tidigare?! www.tradera.com/Mytradera/Feedback/ViewFeedba...
    Jag har handlat av henne och har varit äkta odd molly. Förrutom tagsen satt det även prislapp från usa kvar fastknippsat
  • oOrosamarängerOo

Näää, fy va tråkigt med alla falska säljare och kopior Trodde inte om skulle kopieras i den mängden det verkar göras faktiskt då det inte är så dyra kläder.

Ugglan71 skrev 2009-08-12 08:10:31 följande:
    Är det någon som vet om lovely knit kommer i den första omgången... har bestämt mig att jag vill ha den.
    Tror inte det är nån som riktigt vet var när hur plaggen kommer släppas eller i vilka omgångar?
  • oOrosamarängerOo

Ang countrydreams så va det ju när det blåste i motvind det visade sig vad de gick för.

Spelar ju ingen roll hur trevliga och serviceminded de är när det ska säljas om de inte kan va lika trevliga när det ska göras återköp.
    Att sedan kolla upp vart folk jobbar och uttrycka sig på det sättet som i mailen till kajsan gör ju butiken seriösare heller.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna