Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo
    Milliemolly skrev 2009-07-22 13:21:29 följande:
    Ett litet billigt tips: (så det blir mer pengar till höstkollektionen) HM har ett basic vitt (finns fler färger) baslinne med liten spetskant vid halslinning och på banden som passar så bra under Mollys urringade kläder..............! Fynda det för 79,50 kr! Är ju bra när alla pointelle ligger i tvätten
    Ahh, bra tips! Måste jag inhandla.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-07-22 11:13:54 följande:
    Leggingsen hittade jag i röran på HM Sickla och Kniten på Mathilde för 900 kr istället för 1800 kr. *nöjd* Jag är också en sån som kommer på vad jag vill ha till mig eller sonen för sent. Brukar få jaga gamla godingar på T. TRist att inte dina paket kommit, NS är fint men inte lika kul för mamman Själv hoppas jag på en sak från Tradera idag i brevlådan. PLus kanske en ny mobil då sonen totalförstört den gamla.
    Oj, så kniten va på 50%, superpris ju!!
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-07-22 16:50:56 följande:
    Hahaha precis sånna har min amerikanska faster Med en massa jox på.....
    Haha, känns just väldigt tant-Amerikanskt sånt där
  • oOrosamarängerOo

Go kvälls! har lagt in två bilder i bildtråden på två av plaggen jag fick hem idag. Fick även min efterlängtade  yarnbard cardigan, sååå fin va mycket tunnare än vad jag trodde den skulle va, så skön och sommrig ju!

• oOrosamarängerOo
    Bina skrev 2009-07-23 18:52:14 följande:
    Superfint!
    Tack!
    Förresten, bild 2 där jag har linnet och en wrap på mig la jag en ram om i picasa....ett tips till er som bloggar kanske? Gratis  bra o lätt redigeringsprogram.
  • oOrosamarängerOo
    pumbalumba skrev 2009-07-23 19:00:58 följande:
    Jätte fint.
    tack
  • oOrosamarängerOo
    Morty skrev 2009-07-23 19:36:42 följande:
    Så fina!!! Den gröna var ju helt underbar!  Jag älskar grönt. 
    Ja grönt är skönt , älskar oxå gönt
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-07-24 00:54:13 följande:
    Hej tjejer! Tittar in och önskar trevlig helg/vecka! Imorgon bitti drar vi söderut en vecka! Sköt om er! kram
    Trevlig semester{#lang_emotions_sunny}
  • oOrosamarängerOo
    nick name skrev 2009-07-24 09:51:28 följande:
    Drömmer jag, eller stod det inte "1 day to go" igår också, på OM:s hemsida ang höst- och vår/sommarkollektionerna?
    Stod tom 0 days to go igår, sedan vart det 1 igen igårkväll
    Stargirl skrev 2009-07-24 09:37:02 följande:
    Har funderat lite på att jag ofta ser plagg på odd molly.com som jag aldrig sett ngn annanstans. Har lagt upp en bild  bloggen. Svara gärna där om ni har ett svar på mina funderingar.
    skrev kommentar i din blogg.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna