Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Tillägg till Åhlenssortimentet förresten; de hade Livealot i flera färger och storlekar om det är någon som är ute och letar.

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 09:05:17 följande:
    Idag har jag min pilgrim-underklänning och 9th sweater i dark powder... känns lite lördagsfint att arbeta i.
    Asså Bina, så länge det inte finns någon bild på bloggen anses du naken. Se så, fram med kameran nu.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 16:46:35 följande:
    Powerpuff.. jag är inte ett dugg vansinnig på att du har köpt den fina scarfen - inte alls Ja du har ju boppat min private dress så då får du väl låtsas att jag är naken Nyss hemkommen från jobb och försöker få i mig lite mat.. sen foto dårå.. och omdressning - grillpartyyyy
    Eaxaaaaaaaakt

Jag har lurpassat på den scarfen sen den kom så jag var överlycklig när jag hittade den på rean. Såg förresten (när jag fixade länken) att Miss Greta tog ett överpris för den.
    På Åhlens kostade den tidigare 1.695kr. Nu kostade den gröna 1095kr och den vita 1295kr. Jag bor numera med en vit.

Grillparty! Nahajs. Här blir det det tv-kväll efter gårdagens lite väl utdragna aw. Var lite trött i mössan i morse. Men jag var j*vligt snygg á la Mollystyle igår .
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 17:05:56 följande:
    Bild - bild - bild - hur såg du ut igår på aw då? och förresten så har du inbox att läsa!
    Har sjuklig fotofobi - aint gonna happen.

Rosa Lovealot, vitt pointelle linne under, nya scarfen , svarta småblanka stuprörsjeans, vit "kavajkofta" från Filippa K och längst ner vita sandaletter från Esprit.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 17:35:49 följande:
    Nope ingen leverans *GAH* jag får just reda på att de vill att vi skall vara utomhus, men nu börjar det regna igen... det får nog bli ulltröja och något under - samt skaljacka och jeans. Men visst kan jag skicka dig min lista.. har du en att skicka mig också kanske swap swap
    Men varje kvinna borde till sitt OM-förråd ha ett par snygga gummistövlar som tex de här

Då kan man tackla vilket dåligt-väder-party som helst. 
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 17:35:49 följande:
     *GAH* jag får just reda på att de vill att vi skall vara utomhus, men nu börjar det regna igen... det får nog bli ulltröja och något under - samt skaljacka och jeans. Men visst kan jag skicka dig min lista.. har du en att skicka mig också kanske swap swap
    Power-haggan har nu tvångsstylat dig i inboxen. Follow my instructions and you will live a long and prosperous life.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 17:59:33 följande:
    Åh låter superfint! *hjärta*DU.. prata om fotofobi... jag håller på och jobbar med det, därför jag började Mollyblogga - för att tvinga mig själv att se att det funkar med foto.
    *ställer fram terapistolen, fäller upp blädderblocket och lutar huvudet på sned och säger. -"nå, säg vad är det du inte är nöjd med på din kropp"? *

Närå - vet känslan. Tycker att det är superstarkt att du börjat med det. You rule girl! {#lang_emotions_cheers}
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-13 18:09:53 följande:
    Åh, den som är så jäkla fin! Satt och kikade runt på det som finns kvar i olika shoppar och kom fram till att det nog var en scarf jag suktade efter mest av allt.
    Ja, jag är så glad att den äntligen landade mer ok i priset. Är stormförtjust i den.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-13 18:06:59 följande:
    Ilse va?Bina: jag tror iaf du får jobba på temat: vadsomhelstsomhållermigvarmochtorr!Ha kul!!!Jag ska faktiskt fota mina plagg - eventually som Manuel säger. Har också reggat några domäner..........mer info följer.ja,det har med OddMolly att göra.....
    Spännande! När får vi veta mer???

Japp, det är ett par Ilse J. De är ju en smula dyra men Viking har schyssta kopior för en ok slant (tex de här) .
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna