Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-06-12 16:06:00 följande:
    Rulla in den i ett badlakan och krama/tryck försiktigt ut vattnet!
    Oh, det där var vuxenpoäng!

*Försöker komma ihåg tipset till det är tvättdags*
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-12 15:30:05 följande:
    Tack!Ja, visst är den snygg?? Tycker om färgen också, den blev inte så fel till min hy som jag hade lite aningar om att den kanske skulle bli.
    ååh, nu har jag sett bilden oxå. Du var ju rent utsagt sk*tsnygg i den. Satt som en smäck!
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-12 16:58:47 följande:
    Mmm! Där snodde jag husmors-titeln! Va festligt! Tänk, vi är tre stycken som 'småtafsat' på den blusen! (PP provade den, jag dreglade och ville köpa den och Villemina knep den)
    Coolt: Vilhelmina nu har du OMs mest uppkelade Livealot.

*klurar på ett moget husmorstips för att sno åt mig titeln igen*
  • Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2009-06-12 17:38:31 följande:
    Mailade just iväg en beställning till henne, så bra service.Bad henne räkna upp vad hon hade kvar i stl 4 och sedan fick jag välja och vraka av listan ;)Kommer definitivt shoppa där igen
    Trodde jag länsade alla 4:or igår
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-12 17:45:10 följande:
    Jag köpte tre plagg från förra kampanjen. Fast lite sur är jag på dem. Jag hängde på låset prick kl 12 när kampanjen öppnade. En blus var slut i min storlek, så den fick de sätta tillbaka pengarna för. En tunika kom i fel storlek, de skyllde på att företaget som packat för dem skickat fel och att jag skulle vänta i en vecka och se om någon annan fått "min" tunika. Men den dök aldrig upp, så den fick jag skicka tillbaka och som plåster på såren fick jag 200 kr extra tillbaka.Det tråkiga var att de tog ungefär en vecka på sig att svara på varje mail :(
    Tror de har tagit sig lite vatten över huvudet. Det är nog både fler kunder och leverantörer som hakat på och de verkar inte kunna hantera det.

Var det många saker de hade ute?
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-06-12 17:44:22 följande:
    Ett tips till alla OM-fanatiker:Tror att Åhlens började sin rea idag!Var där och suktade lite igår och då höll de som bäst på att märka upp kläderna.
    *Riktar bilen mot Åhlens City...*
  • Puffig Pingla

Tillbaka från Åhlens City. Ttog bara nära ett dygn att komma hem . Närå, blev ett lite väl långt pitstopp på Riche oxå *hick*.

Åhlens har rea på Berry-klänningen. Kostade 2495kr, fanns i vit och powder, strl 1 och 0 hängde framme.
    Sen var det rea på hela frottésortimentet om jag kollade rätt (jag är inte så frottéig, det var det där med "Inga Gill-varning", så jag kollade inte så noga).

Själv var jag ståndaktig och köpte inga kläder. .......eller...? En scarf är ju faktiskt en accessoar. Det blev en sån här 

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna