Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Siabellon skrev 2009-07-20 23:09:56 följande:
    Vad tycker ni,ska man beställa fr Deepfling nu eller vänta o se om kappan dyker upp i Sverige också. det borde den göra. Syftar på denna. mollyholic.se Visst är kavajen snygg ni pratar om, en riktig powerdress med kjolen till. Kul med nåt som sticker ut lite om man har ett sånt jobb. mig motiverar dem till köp, är juhemmavid mest hela dagarna o den passar nog inte så bra på ÖF......
    Är frakten dyr om du beställer från Deepfling? Brukar det skilja mycket i pris mellan Sverige och andra länder?

Tror du skulle sticka ut rejält på ÖF i den outfiten i alla fall
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 23:35:40 följande:
    Vad är ÖF för nån som inte fattar. Örn-Fabriken? Själv har jag ju ett jobb som verkligen motiverar hela stassen. Om jag bara kunde få min man att ge mig OM-dressar i stället för luftmadrasser.
    Haha...ja, det är inte så lätt att veta alla fraser och ord när det gäller barn.

Ehh...luftmadrass?
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 00:00:18 följande:
    Siabellon får köpa en jättevacker kappa. Jag fick en självuppblåsande madrass att ha i trädgården av maken. Olika prioriteringar.
    Då tar nog min sambo priset. Vår son pajar mina hårborstar och jag får en hårborste i julklapp. Tack för den liksom! {#lang_emotions_demon}
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 00:03:37 följande:
    Vi kan starta klubb.
     Ja, det kanske vore en idé? Tur att jag inte bryr mig så mycket men vad fasen, lite roligare saker kan man väl få? Inte bara praktiska! Tror det hände något när jag sa till sambon att han inte behövde köpa mer halsband i present då jag aldrig hann använda dem. Övergången från halsband tilll hårborste är ju hårfin (försökte inte ens vara fyndig där )

Hade du varit nyligen på Mathilde? Har de stort utbud av Om där? Ska dit imorgon och undrar bara lite vad som kan finnas. *nyfiken*
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 00:19:33 följande:
    Var där i torsdags senast (tror jag). Då var det ganska urplockat på reafronten. Men det var nog en hel del smått, dvs 0-1 kvar. Du kan ju knata över till butiken på Biblioteksgatan oxå. Och NK, förmodligen har de släppt på 50% vid det här laget. Ja du, litet steg mellan halsband och hårborste. Kom den från Tiffanys kanske??? Nattinatt
    Ja, det var någon frisörvariant men knappast beklädd med diamanter

Ringde Mathilde förut idag och de skulle ha några Lovely knit kvar *hoppas* .Jag slår en liten lov runt Norrmalmstorg och ser vad jag hittar.

Go natt!
  • Duntoffla
    Bina skrev 2009-07-21 08:44:08 följande:
    *ASG*..
    Jag kan meddela att jag inte skrattade så gott just då
    Stargirl skrev 2009-07-21 08:48:33 följande:
    Jep, med urinvägsinfektion blir det ingen dagens Molly idag *blääääk* tur att jag har Kåvepenin hemma så jag slipper pallra mig till vårdcentralen.
    Usch vad jobbigt! Hoppas att det är snabbt övergående.
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 09:34:12 följande:
    God morgon. OK, maken har uppgraderat sig från luftmadrass till fett Traderabud. Är nu ägare till Pilgrim dress och lite till......
    Hoppsan! Undrar vad min uppgradering blir? En plattång?
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-21 10:19:51 följande:
    Vilka utländska butiker har ni handlat Odd Molly från? Har frakterna varit rimliga och hur har ni betalat?
    Jag har bara handlat från Shirtstory och betalade ingen frakt alls Om det var en miss eller inte vet jag inte. Det står att det ska kosta frakt.

Nä tjejer, nu ska vi åka. Jag har lurat med mig sambon och sonen in till stan. Det blir en liten runda för att spana OM, flankera omkring lite och sen lunch någonstans. Och en stor latte. Måste ju leva upp till lattemorsa-ryktet Läste i något nummer av Mama eller var det var och jag kunde visst pricka av det mesta som kännetecknar en lattemorse haha

Hoppas att de mörka molnen drar förbi snart och att vi slipper regnet.

Ha det!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna