Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

malinoski skrev 2009-06-24 09:43:17 följande:
    Hur gör ni som säljer på Tradera för att säkerställa att ni får ut det ni vill ha för era OM-plagg? Sätter ni högt utropspris (känns som att man hamnar på ett lägre slutpris då?), använder ni reservationspris (blir ju lite dyrt vid osålda auktioner) eller chansar ni helt enkelt?
    Nu har jag inte sålt några OM på Tradera, däremot shoppat en hel del. Och jag måste säga att jag blir lite skeptisk när någon lägger ut ett OM-plagg för en hundralapp. Känns som att plagget antingen är i dåligt skick eller en kopia. Bäst är eget-tagna bilder, då ser jag plagget jag budar på och är villig att buda högre. Bara några tips från en traderare.
  • Pokergirl
    efva skrev 2009-06-24 23:31:27 följande:
    Även Kii skriver att de inte har bytes och ångerrätt på rean. Men mig lurar de inte tyvärr är det kanske andra som blir vilseledda. Dålig stil tycker jag.
    Det är riktigt dåligt!
  • Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-25 08:45:53 följande:
    Morrn alla! Ni MÅSTE gå in på min sida och hjälpa mig! www.mollyholic.seÄr det så här stor skillnad mellan storlekarna eller har jag fått en ovanligt liten 3a eller en ovanligt stor 4a? Eller båda?Måste def sälja min blåa nu......Pratar om Lovely Knit
    Oj, det var ju en j*kla skillnad! Jag var och testade 3:an och den satt bra, 4:an såg lite stor ut, men att den var sååå stor!
  • Pokergirl

Kan inte ni som bloggar lägga in er adress som sidfot, en annan är ju dement och får scrolla i tid och evighet för att hitta rätt.

• Pokergirl

Bina: Vi kanske kan samla länkar till OM-bloggar i ts?

Verkar lite kasst med Country Dreams.

Kajsan: visst har du hennes mobilnummer? Ring och upplys henne om gällande lagstiftning och begär bekräftelse på återbet.

• Pokergirl
    Kajsan skrev 2009-06-25 19:51:00 följande:
    Det är säkert samma som den man får fram om man kollar mobilnr på eniro? Länsmansv 24?
    Det är även den adress som företaget finns registrerat på om man kollar org nr på allabolag.

J*kligt dåligt att bara svara på vissa mail.
  • Pokergirl
    NovaAlexandra skrev 2009-06-25 20:00:31 följande:
    ja, jag skickade dit idag, hoppas att hon får det...
    Du ser väl till så hon står för returfrakt? Om hon skickat fel är det hon som ska stå för fraktkostnaden.
  • Pokergirl
    Innerjoin skrev 2009-06-26 10:46:48 följande:
    Tips! Denna fina tischa har inte funnits i så många svenska webshopar i just denna färg. Superpris här: Hmm, värsta megalånga länken..Går inte att få in här. Sök på Itemnummer 330340051930 www.ebay.comStora i storlekarna!Själv knep jag en Pointelle tank för 275:- med frakt från samma säljare!
    Vilket supertips! Just den har jag ju sökt med ljus och lykta efter, och i min storlek! Puss på dig! {#lang_emotions_kiss}
  • Pokergirl

Fick bli en Good t-shirt också, har en som jag gillar skarpt, kunde inte motstå när den kostade 300 kr inkl frakt.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna