Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Åh, jag gillar verkligen vårkollektionen! Får ta och krysta ut pyret i magen och sätta mig på diet så vårkollektionen passar denna kropp. Känns som att OM går från bohemian med volanger och loose fit till lite mer chict och klackar. Me like - men först måste jag nog trimma spirorna lite!

• Pokergirl

Kajsan: Jag skulle nog uppsöka en kemtvätt om jag var du, så du inte råkar bleka klänningen med vanish. Annars står det i mina tvättråd att galltvål ska fungera, om du vågar dig på ett försök. Förbehandla och in i tvättmaskinen.

• Pokergirl
    Kajsan skrev 2009-08-02 18:53:21 följande:
    Det står tydligt på tvättlappen att den EJ ska kemtvättas
    Men går den att tvätta i maskin då?
  • Pokergirl

Om någon ser till torgvantar, vantar, mössa eller strumpor så hojta är ni snälla! Beg som nytt funkar.

• Pokergirl

Ugglan71: Skriv att du har kvitto, var klänningen är köpt, typ butik och stad, om tags finns kvar. Jag köper inget där det står att plaggen är helt nya, då blir jag paranoid, bättre att läsa att ett plagg är testat, provat eller använt vid enstaka tillfälle.

• Pokergirl

Stargirl: Ta dit anticimex så ni får bukt med bekymret, ingår i hemförsäkring så det kostar bara någon tusenlapp, beroende på självrisk.

Sara Mia: tack! ska testa att ringa.

• Pokergirl

Siabellon: Jag använder mig av paypal och betalar med mitt visakort, det fungerar jättebra. Ebay länkar vidare direkt till paypal vilket gör att det känns säkert.

• Pokergirl
    misak skrev 2009-08-03 21:34:52 följande:
    Hej!Såg en underbar klänning på tv för en stund sedan, Jessica Andersson hade den på Lotta på Liseberg. Vad heter den o kan man köpa den någonstans nu?
    Klänningen heter berry dress, vet inte om den finns kvar någonstans, har för mig att jag bara sett den i rött, men du kan ju alltid kolla tradera.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna