Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-16 22:37:53 följande:
    Är det någon som tänker ninjabuda på Tradera om en stund? ... jag vill inte sitta mot någon härinne..
    På vaddå? Något blått?
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 22:47:45 följande:
    Ja jag vill - men jag borde verkligen inte nej jag skall inte... jag måste hålla igen nu och tvärtom faktiskt rensa lite. *ågren* (det var n ä s t a n så att jag hoppades att klänningen inte skulle passa så att jag "slapp" känna att jag måste ha den)
    Precis, borde inte men den är ju fin. Ja, jag lurpassar på den men är inte helt säker på färgen.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 23:02:56 följande:
    ja men jag lägger ner det... jag måste avyttra lite istället... jag vet ju hur det är om en månad när nästa kollektion kommer. håller andan och lägger upp på tradera
    Jag gör nog oxå det. Kommer se ut som en askgrå gurka i den färgen....eller.... hmmmm....

Råkade vinna en sjal till igår. Många sjalar blir det. De bara garvar åt mig på jobbet och undrar om det egentligen finns en hals under huvudet
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 23:18:04 följande:
    OMG nu har jag hjärtdunk.. men det finns ingen återvändo.. jag måste och vet att jag vill ha gjort det här före juli..
    Jamen jag står laddat med kortet och fångar upp allt
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-16 23:22:10 följande:
    nytt inlägg på min blogg - mollyholic.seNu går jag o knyter mig för jag är med på bild där - modigt va? natti
    Modigt! Du är kommenterad av Pingla Nakenfis.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-17 07:43:24 följande:
    Hoho.. är det bara jag som har morgonpigga barn?Idag hoppas jag på Powerpuffpingla-paket
    Med den fascistoida postsnubben skulle jag inte hoppas på något paket förrän jul {#lang_emotions_yell}. Men vi håller tummarna. Jag puffar runt i min sjal idag
  • Puffig Pingla
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-17 09:57:02 följande:
    Förlåt, inte meningen att spamma tråden, men tryckte tydligen två ggr! Nu skall jag hålla mig lugn och tyst och avvakta vidare info från er ang frågorna ovan!
    Det där brukar både jag, Bina och Siabellon vara ganska bra på annars. Gärna besvara sina egna inlägg oxå.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-18 15:46:40 följande:
    Ingen som vill hjälpa mig att hitta en Lovely Knit i bomull i någon web-shop?? Ska ha storlek 2 och vill helst ha en blå, grön eller grå... *ger snart upp*
    Tror de är slut säsongens färger och butikerna laddar för nästa vända. Kollade du på Mathilde och OM-butiken?
    Du som är Skåne-bo, någon tjoade ju om en butik utanför Lund härom dagen. Kanske de har den?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna