Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-06-25 10:36:55 följande:
    Tack snälla gulliga! Här kommer måtten; står på mollyholic.se också.Grön: byst: 51 mättovanför knytbandet Blåa:46ärm: armåla o ner: 54 Blåa: 48rygg: mittbak: 61,5 Blåa 55

Mycket märkligt {#lang_emotions_undecided}

Har kommenterat på bloggen, pratat skit om EW och kommit med dagens stylingtips för rultiga, fattiga typer.

• Puffig Pingla
    Malin med Tim skrev 2009-06-26 16:18:30 följande:
    Idag fick jag hem min 247 robe som jag fyndade på ajabajakids för 498kr (ord 1699), var rädd att jag inte skulle få den för det priset men nu ligger den här hemma. Superfin och mysig i velour!
    Jösses!! För det priset skulle jag oxå kunna köpa en robe. *avis*
  • Puffig Pingla
    pepparkakan skrev 2009-06-27 13:25:49 följande:
    Nån som vet var jag kan få tag på t-tröjor, hate hate tee bla i strl 2?
    Den enda jag kan komma ihåg att jag sett ha den på sista tiden är Sidandsally.com men de har väl i princip alla storlekar utom 2:an.
    Den är ju ganska stor så är du en 2:a annars borde du kunna gå ner till en 1:a.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-27 21:11:52 följande:
    Jessica Andersson på kanal 4 i en Odd Molly ... precis nu
    Gah! missade!
  • Puffig Pingla
    Smultronbullen skrev 2009-06-27 18:57:01 följande:
    Jag är lite nyfiken på vad ni gillar för kläder utöver Odd Molly, måste väl finnas något mer märke ;) Har ni samma stil på allt eller blandar friskt?
    Mycket Hunky Dory och Day oxå. Jag hade gärna haft mycket annat att blanda med men eftersom jag ligger i den övre storleksskalan så finns det inte så mycket att lira med tyvärr.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-27 21:24:26 följande:
    #845 Artology silk short dress - söt som attan men funkar inte på mig då volangerna skulle förstora mina boobisar max.
    Oh, en sån ägde jag i tre dagar. Sen insåg jag att det inte fanns någonting i världen som skulle kunna kontrollera bopparna i den där. Övervägde tom silvertape för jag ville så gärna kunna ha det. Den fick åka tillbaka till affären.
  • Puffig Pingla

*Sticker in huvudet och tjoar "vamos a la playa*

Today is not a Molly-day. Today is "kladdig solkräm, syskonbarn med glass och en j*vla massa sand-day".
    Jag är liiiite för feg för att utsätta Mollysarna för den upplevelsen

• Puffig Pingla

Siabellon - hur tänkte ni där???

Jag å andra sidan trodde jag skulle kunna köra "död-säl-i-solen"-stuket på stranden men blev raskt satt i arbete att jaga syskonbarnen upp och ner för strand och hav. Hemma nu och är helt slut. Termometern visar 29,5 just nu {#lang_emotions_tongue_out}.

• Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-28 22:20:31 följande:
    Tog mig till NK i Göteborg idag och fick köpt en helena loves terry sundress i midblue och en spoiler underskirt i rose på rea :) Mycket nöjd!
    Jag köpte på mig två spoiler underskirts på NK i Stockholm (de hade stoooooort sortiment på kläder i tisdags). En powder och en pink, båda 3:or. Kände mig skitcool att jag kom i dem.
    Sen har jag insett att 3:an blir för kort på mig så jag kränger iväg den rosa på tradera (har fått tag på en 4 annars hade jag aldrig gjort det).
    3:an i powder behåller jag faktiskt både för att den är så skön och att den faktiskt (garva inte nu) kan funka som "underlinne" till tex livealot som är så kort. Blev skitsnyggt. Det gäller att vara kreativ för att kunna använda sina Mollysar
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna