Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-13 14:11:50 följande:
    Klok du är..... ska testas vid hemkomst.
    Får vi en bild? Med huvud ? ;)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 15:35:14 följande:
    Kommer nog aldrig bli huvudbild i bloggen. Har ett sånt jobb att jag ligger lite lågt. Är man nyfiken får man gå in och spana på pärlhemsidan.(Sorry OT igen).
    Jag förstår :)
    Och jag har sett dig på pärlsidan :) (du är jättefin!)
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-13 18:19:54 följande:
    Den köpte jag oxå idag. En röd. 50%. Men jag gick ner en storlek och undrar nu om det var klokt. Spänner lite över armarna kanske. Kanske får den gå till försäljning. Vi får se. Köpte även en cupcake top för 50%. Den gick däremot utmärkt att köpa en storlek mindre än vad jag brukar ha.
    Min spände också i ärmarna första gången jag hade på mig den, men den töjer ut sig :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 22:30:58 följande:
    Du, nån annan smal typ.... Tror det var freemind som tipsade om det. Hon köpte ju en i förra veckan när hon löpte amok på Mathilde.
    Vad säger du?
    Löpte jag amok? ;)
    hihihi... det gjorde jag visst!
    Syrran blev också sugen på den och idag ringde hon och sa att hon beställt en :) Hon googlade fields of lace och fick upp min blogg (hon visste inte att jag bloggade).
  • freemind

Sandra G skrev 2009-07-13 22:16:33 följande:

Fortsätter tjata om Grandmas coat Kommer den att finnas med i höstens kollektion också?
    De brukar bara vara med i vårkollektionen.
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:29:28 följande:
    Aha, tack! Vet du vad nypris är? Jag bör väl ha en 2:a om jag i vanliga fall har 40 i andra överdelar.Ang Grandmas coat så testade jag en 2:a på OM i Sthlm och den satt bra över axlarna. Töjer de sig så pass mycket att man ska gå ner en storlek? Inte bör jag väl ha en 1:a?
    Jag har storlek 2 i Bubbles dressen och den är stor på mig... i vanliga fall har jag storlek 3 eller 4.
    Här finns i storlek 0 och 1 www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p897_Odd-Molly-Bubbles-Tunika-white-654.html
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:40:38 följande:
    Hmm...nu blir det ju svårt. Du tror alltså att en 1:a kanske funkar på mig? Har du beställt från den shoppen förut? Är de bra?
    Ja, jag har beställt därifrån och de är bra!
    Ja... en 1:a fungerar på dig. Den är jättestor i modellen.
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:52:26 följande:
    Ok. Försöker hitta vad frakten är och trots en 5:a i tyska hittar jag inte
    18 euro står det att frakten ska vara, fast när jag beställde senast tog de ingen frakt :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 23:59:00 följande:
    Du anar inte hur ont det gör i kroppen på mig i mina ansatser att inte lägga en bautaorder där.
    Jodu... jag anar precis vad du går igenom... samma som mig :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 00:12:26 följande:
    Nattinatt alla Mollygirls
    nattinatti
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna