Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

elma skrev 2009-07-29 14:15:19 följande:
    freemind: så snyggt!
    Tack
    Morty skrev 2009-07-29 14:01:29 följande:
    Jättesnyggt!!
    Tack
  • freemind

Tips!

www.shopatnola.co.uk har nu 60% rea på kvarvarande vår/sommarsortiment.
    Jag lyckades fynda detta:

# 622 odd molly puppa silk wraparound chalk
    # 878 diary cardigan lite lilac
    #746 spoiler underskirt dark powder

För 154 pund = ca 1946 kr!
    Så livades den här regntrista dagen upp

• freemind
    jojoa75 skrev 2009-07-30 15:51:50 följande:
    Hej hej! Kikar in en snabbis..Är väldigt sugen på bubbles tunikan (INTE blusen), i vitt med blåa detaljer. Strl 1 el 2Har kollat mååånga shopar nu, men inte hittat den..Nån som har nåt tips om fler ställen att kolla?
    Tänk på att den är JÄTTESTOR i storleken . Jag har den i storlek 2 och är i vanliga fall en 3-4:a, hade lätt kunnat ha en 1:a.
  • freemind
    Skrutteruttan skrev 2009-07-30 19:03:19 följande:
    Idag hade jag på mig min nya coquette kjol, lila hatehate tee och grå Imagination wrap, har nog aldrig fått så mycket komplimanger för min klädsel, roligt!
    Jag såg dina fina fynd i bildtråden! Jättesnyggt!
  • freemind
    MinSeth skrev 2009-07-30 20:15:20 följande:
    Jag behöver lite hjälp! Ni som beställt från Shirtstory, hur betalade ni kalaset?Alternativen : Telecash Kreditkarte och Vorkasse finns att välja.... min tyska är inte lysande.
    Välj Telecash kreditkarte, du kan då betala med amec, visa eller mastercard.
  • freemind
    freemind skrev 2009-07-30 20:30:32 följande:
    Välj Telecash kreditkarte, du kan då betala med amec, visa eller mastercard.
    AMEX... ska det vara såklart
  • freemind
    alias skrev 2009-07-31 17:24:59 följande:
    ***Lycklig!!!***Var på stan idag och slank in på OM-butiken ... och sedär, jag ittade en ny liten kärlek!!! #868 Jamiro Knit tank i blått, ooooooh så fin!Hämtade dessutom ut två pointelle-linnen från shirtstory, som doftar sådär himmelsk Odd Molly, så nu är det verkligen fredag!!!
    Ja, kläderna från Shirtstory har verkligen kvar den underbara doften fast det kan vara äldre kollektioner
  • freemind
    One skrev 2009-07-31 22:42:02 följande:
    Så där, nu är jag tillbaka i stan. Var idag och hämtade något på posten som får mig att le hela tiden....var jätteorolig att jag skulle bli lurad eller att det skulle vara fejk, men det gick som det skulle äkta vara och i kanonskick..!!Det första plagget från OM som jag blev kär i...och som var så himla svårt att få tag i....är nu mitt...Den bläckblå kappan från Amore Spare Integritas kollektionen...Åh jag bara ler så där fånigt! Var bara tvungen att skriva av mig!
    Härligt!
    Vi vill se en bild
  • freemind
    Bina skrev 2009-08-01 08:20:56 följande:
    God morgon alla!Grattis Ias! låter som ett underbart kap!PPP - jag önskar jag kunde gått med dig - jag tror vi hade haft grymt skoj, njut av livet!Jag fick en kund på halsen igår som hävdade att jag är gravid.. jag får väl sluta använda Mollysarna som sitter löst everydaymolly.blogspot.com/
    Men... vilken knäppis
    Sluta INTE använda dina mollysar, du ser absolut inte gravid ut!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna