Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

God kväll i tråden!
    Fyndande en 9th sweater idag, chalk strl 3. Lite lång i armarna men jag har läst att den krymper lite och det värsta jag vet är kläder som känns trånga/för små.
    Lite besviken på rean här i stan faktiskt, dom reade inte ut så mkt från OM, utan kommer köra fullt pris på vårens kläder även i höst.

Smultronbullen: Handlar rättså mkt på Mq, samt säsongsplagg från typ Vila, Koola Anna och andra lättillgängliga märken.

• Pokergirl
    One skrev 2009-06-30 20:57:48 följande:
    Apropå något annat: ingen som vet om väskan finns på rea någonstans ...eller som har den och kan tänka skiljas från den
    Vilken väska är det du spanar efter?
  • Pokergirl

Åh... Har precis hittat en purple lovely knit jacket i rätt strl, men 1600 pix när man inte ens vet om den är äkta. Så svårt, jag vill ju ha den...

• Pokergirl

En fråga till er tjejer, vann en auktion på t, en härlig Goolagong #432, är det ok att knyta den i rygg eller knyter ni över magen. Min mage är inte riktigt skärpvänlig just nu...

• Pokergirl

Hihi, min make var inte riktigt lika diplomatisk. Hans kommentar idag var "den där molly-sekten kan nog få er att köpa vad som helst, så länge det har en liten rosett, litet märke och en beige etikett". Antar att min nya plysch inte hamnade på topp 10 på hans lista, vet sedan tidigare att plysch och manchester är hans två hatobjekt sen hans barndagar på 70-talet.

• Pokergirl

Så otroligt dåligt bemötande du fått Kajsan! Verkligen illa att en webbutik inte känner till gällande regler, och dessutom ifrågasätter kundens tillrättavisande. Behöver väl inte tillägga att jag inte kommer shoppa där, hur mkt dom än tar in från höstkollektionen. Skulle aldrig gynna ett företag som behandlar sina kunder på det sättet!

• Pokergirl

Förresten, hittade den som sökte ett vitt Pointelle-linne? Annars har Dixi här i Umeå ett gäng kvar, nu med 30% rabatt.

• Pokergirl

innerjoin: jag kan springa förbi imorgon och kolla om det finns kvar, var det strl 2 du ville ha?

• Pokergirl
    Fridac skrev 2009-07-03 21:21:10 följande:
    Pokergirl- Bor du i umeå? Har dixi stort utbud av odd molly? (Söker främst lovely knit i bomull) och kanske på rea??
    Jo, bor i Umeå. Dixi har inte så stort utbud, men allt var på rea. Dom hade ett par lovely knit kvar i lager, i blått och grönt. Om dessa var i bomull vet jag inte, men kan kika imorgon.

Lite annat också på rean, hojta om det är ngt ni söker.
  • Pokergirl

FridaC: 30% rabatt var det på OM, så typ 1100. Bäst utbud här i Umeå har D&D men dom har nästan ingen rabatt tyvärr.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna