Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jasså det är här ni gömmer er?!

Var till Odd mollys butik i fredags, sååå mkt fint! Härligt att få kika på kläderna live, men jag blev så besviken när dom hade massor av Grandma i lila men ingen strl 3. Testade strl 2 men då glipade den över tuttarna. Iofs är jag gravid men ska jag lägga ut massa pengar vill jag ju att den ska passa.

• Pokergirl

Innerjoin: Åh, den turkosa är ju helt ljuvlig! Var och klämde på den när jag var i stockholm men det blev inget köp. Men sugen är jag och kommer den på rea slår jag till!

• Pokergirl

Siabellon: Trist! Har du kontaktat säljaren och sagt att du vill häva köpet? Härligt med rea, jag väntar också på att affärerna ska börja rea OM, då blir det shopping!

• Pokergirl

Siabellon: Det skulle vara bra om du kunde PMa om vem man bör akta sig för på Tradera, om nu säljaren inte hör av sig.

• Pokergirl

Mina klädesplagg jag köpt nya har inte heller luktat något, märkligt med rosdoft. Det finns ju några säljare som säljer ut sina webbutiker via tradera, kan ju vara en sån.
    Jag blir lite osäker, men var det inte tunna blanka blad i tagsen på min pointelle? Ska kika i butik imorgon om jag hinner och se hur tagsen där ser ut.

• Pokergirl

Bina: Den fanns iaf i OM-butiken härom veckan. Annars finns den hos D&D här i Umeå, men jag vet inte om dom skickar. Jag skulle kunna shoppa åt dig om du vill.

Siabellon: Nu har jag kollat massa plagg här i Umeå, inget av dom hade vita blad i tagsen, inte luktade dom ngt heller, mkt märkligt!

Jag passade på att handla en t-shirt idag, kunde inte hålla mig till rean!

• Pokergirl

Siabellon: Jag tycker du ska maila eller ringa, berätta vad som hänt och höra om du bör polisanmäla.
    T-shirtarna är lite större i storleken, jag köpte en 3 oprovad, ska testa imorgon. Nu ville jag ha en lite vidare då jag är på tjocken, men jag upplevde dom ganska stora.
    Terry hood? Hm, kommer inte på vilken det är, ska kika om jag hittar på Tradera.

• Pokergirl
    Bina skrev 2009-05-25 16:46:29 följande:
    YEEEEEEEEEEEEEES!Mathilde hade den tjohooooo *dansar*
    Härligt!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna