• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-06-10 17:16:44 följande:
    Sluta fresta mig.. Hade kunnat leva på friskluft en vecka för den. Ska kolla mitt konto. Kanske sonens med.. (skämtar!)
    *ASG*
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 17:17:03 följande:
    Tror inte på något sätt att det är ett problem i den här tråden. Det är liksom Highway to Shoppinghell som gäller här. Eller vi kan kalla det "din vän på vägen till bankrutt". Kan vi inte värva en OM-motståndare till tråden som stoppar en varenda gång man trycker på köpknappen. Ps. Nu åker jag till Haven och hämtar min 329a /Miss Shopalot
    KRAAAAAAAAAAAM och lycka till! Den kommer sitta apmycket snyggare på dig än på mig!
  • Bina
    Mollie skrev 2009-06-10 17:31:10 följande:
    Har ni ingen bildtråd?? *nyfis*
    Nej det har vi inte.. jag har precis bestämt mig att Molly-blogga så efter hand kommer hela min garderob upp. (behöver skaffa mig en mer "fota-själv-vänlig" kamera alternativt fotograf ..
  • Bina
    malinoski skrev 2009-06-10 18:16:58 följande:
    Hej! Ååå.. ni anar inte vad ni gör med min plånbok! Man blir ju så sugen när man läser om alla underbara OM-plagg som har växt drastiskt under senare tid.. :) Köpte precis en svart livalot men nu funderar jag på vad man ska ha under, den verkar ju ganska kort? Brukar ni köra en Spoiler dress eller någon annan form av top? /*fattig följare av den här tråden*
    Jag har precis idag på mig min svarta.. med ett purple pointelle-linne under.. Lite gryniga bilder men det går att ana i min blogg.
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-10 18:23:17 följande:
    Och rapportera till oss övriga, tack!
    Nope jag skall inte shoppa mer eftersom jag nu väntar på slutgiltig orderstatus gällande en full embroidered smock dress.. Jag var på jakt efter linnet och det blev en klänning
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-10 18:52:00 följande:
    Jag har också shoppingstopp men är det rea så måste man ju göra undantag, då tjänar man ju pengar (något maken inte riktigt förstår när jag försöker förklara).
    eller hur - tröga män vi har
  • Bina
    Mollie skrev 2009-06-10 18:53:19 följande:
    Aha, va trevligt! Tala gärna om vart du finns sen...
    Finns i min presentation men annars är det här: hoppsan.wordpress.com/

scrolla ner då det blivit lite mer babbel under dagen
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-10 18:52:21 följande:
    Gokväll! Undrar hur Tenfold Knit är i storleken? Liten eller stor ? Jag har två Lovelier Knit (båda färgställningarna) och de töjer sig en del... Har storlek 3 i dem men skulle nog ha 2 istället. Vad ska jag köpa för storlek i Tenfold?? Vilken färg på Tenfold Knit är mest användbar?? *velar*
    Åh jag har bara Tenfold i ull och den tycker jag är lite trång när jag jämför med Lovely knit bomull i samma storlek. Jag har också uppfattat det som att Lovelier är större i storlek.

Färg - beror lite på din övriga garderob... jag är kanske tråkig men jag har satsat en del på blått.
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 18:55:19 följande:
    ~ Ekonomi är inte deras starka sida. Synd om dom.
    *ASG*
  • Bina

villemina... har du hittat dem på rea?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna