• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-07 22:32:00 följande:
    Den här var nog bland det snyggaste jag sett på länge!www.tradera.com/Odd-Molly-ljuvlig-klanning-s
    t...Synd det var helt fel strl för mig!Usch - nu får jag sluta mailbomba tråden - förlåt! ....Eller inte.... Guuuuud vad snygg!!! För liten för mig... Annars hade jag budat så tangenterna rök...
    Supersöt!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:53:05 följande:
    nån som vet var man kan få tag på en cupcake longtop purple lr dark blue strl 3? 2 skulle kunna gå om ärmarna töjer sig lika mycket som i kortärmsvarianten.. eller tror ni man kan skicka in gubben på mathilde i veckan med en lapp han kan sticka åt personalen? han ska på kurs t sthlm hela veckan o det vore ju smidigt om han kunde.
    ring dit först och lägg undan så skall han nog klara av att betala och hämta
  • Bina

Bina loggar ut... och på väg upp mot sängen funderar hon över morgondagens val ur OM-garderoben.

*natti*

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-07 23:46:53 följande:
    Förresten, jag har en fråga om beteckningen på de olika kollektionerna. Har läst att varje kollektion får ett unikt nummer, men var hittar man förteckningen för dessa?
    Jag har inte hittat någon förteckning över de äldre kollektionerna.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-07 23:08:18 följande:
    Men gud - det låter som jag gjorde narr av Bina. Vi råkar bara ha samma ordval "supersöt". Det är jag som är Miss 4+ (inte Bina om någon uppfattade det så). Nåväl - nightynight på er
    Ja fy katten - vad elak du är

Du den där skulle jag behöva fyra av för att gå om.. vi drar ju på ett ungefär samma storlek - och jag tog det INTE så! *kram*
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-07 23:16:07 följande:
    Jag har beställt fint väder så det får nog bli hate tee.
    Härligt - här skiner solen men det är ungefär noll chans till utevistelse för mig idag. Jobb först... sen iväg på anställningsintervju för ett annat jobb.. Det vill till att inte vara överdressad.. blir nog jeans, poplin frilled blouse s/s rosa och Lovely knit marin med rosa knytband då.. Frågan är bara hur klädseln skall vara fram dit. (I-landsbekymmer men trevliga såna)

♥ Ha en härlig dag alla Molly-kära! ♥
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-08 08:05:55 följande:
    Lycka till på intervjun! Själv ska jag sitta hemma o vänta på paket fr Mathilde! *klappar händer av förtjusning* bra tips med att ringa o lägga undan - ska nog göra så! Soligt här med. härligt! Såg ni föresten på Bambis blogg att det kommer lite bruna grejor t hösten. Jag är gillar verkligen brunt så det gäller att börja spara pengar t höstkollektionen kommer..
    Jaa jag hoppas också på inte mindre än två molly-paket idag iiiiih..

Brunt är väldigt fint och för något år sedan var min garderob genomsyrad av just brunt.. jag ser fram emot en Odd brun Molly
  • Bina

Siabellon.. berätta gärna hur ditt paket från Mathilde var packat.. mitt var med enbart silkespapper och presentpapper - behöver jag säga att det var hål rakt in? (jag mailade om detta + att tagsen var bortplockade men inga svar ... jag ids inte ringa men jag kände mig lite gnällo när det kom)

• Bina

PPP grattis! *avis*

Idag trillade det in två paket - Livealot blouse almost black och Private embroidered dress grey

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna