Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-14 14:00:10 följande:
    *svimmar av avundsjuka*Ni inser väl att jag håller på att explodera av återhållet shoppingsug här.
    Du och jag :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 14:47:37 följande:
    Har fått SMS om min livealot och klänning oxå. Hurra! Upphämtning på hemvägen.Sen har jag fått ok från Mathilde att byta min FoL till en 3:a. Gulle dem!!!!
    Vilken lyckodag :)
  • freemind
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 19:06:43 följande:
    Jag menar Indy och Native Använder du bara Odd Molly? Jag pendlar så förbaskat i vikt så jag har ingen lust att köpa nederdelar...överdelar är lättare tycker jag...
    Du är jättefin i dina nya plagg!
  • freemind

Höstnyhet på tv just nu!
    #58 A-one Silk Strap Dress in Royal
    Viktoriastipendiaten :)

• freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 21:59:39 följande:
    Tror att Freemind har beställt därifrån och att hon var nöjd.
    Hihihi... nä, jag har aldrig beställt därifrån. Jag har varit på väg flera gånger.
  • freemind
    freemind skrev 2009-07-15 23:03:15 följande:
    Hihihi... nä, jag har aldrig beställt därifrån. Jag har varit på väg flera gånger.
    fast jag har hört flera som varit nöjda, be henne skriva "gift" på paketet så slipper du (med största sannolikhet) tullen.
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 23:05:28 följande:
    ???? En affär du inte provat??? Är det möjligt Frakten kostar 5 usd
    Ja... det finns fortfarande butiker jag inte har beställt från... konstigt, eller hur ;)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 23:08:09 följande:
    Funderar på att prova den......... men jag är ju på köpstopp...
    Katinka känner hon som har butiken (Amy heter hon). Hon har flera auktioner på Ebay också!

Vem har inte köpstopp??????
  • freemind
    Siabellon skrev 2009-07-16 10:39:00 följande:
    "Svenssonfladdrig" Åh ,vad jag vill vara hemma nu så jag får prova mina plagg som väntar. har ju köpt en lila/rosa bubblesdress också som kom efter jag åkt. Taradiddle och full emb är de andra juvelerna. Ang knappåsen som sitter i nästan alla plaggen är jag fenomenalt duktig på att glömma ta bort. på vissa plagg blir den liksom att kika fram under nederkanten - jättesnyggt! NOT!
    Jag glömmer ALLTID att ta bort knapp-påsen :)
  • freemind

Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-07-16 14:28:52 följande:

Hej hej, är nybliven Odd Molly ägare från och med igår, blev en taradiddle dress beige. JAg har aldrig tyckt mig passa i deras kläder innan till mitt stora förtret men igår funkade det.
    Välkommen i sekten!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna