Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-18 22:51:26 följande:
    Visst är det härligt här! Välkommen Jag fick menande blickar på jobbet - har du en ny Molly åh vad fin.. sen blev det - "har du en till" och "en till" ... då sade jag bara "Fråga inte - jag har några stycken" .... det har numer övergått i "ja hon är tokig" ... men det är hjärtligt och uppskattande även om jag faktiskt ibland känner mig besvärad av att veta att det kommer kommentarer så då tar jag något av det jag redan haft på jobbet för att slippa.
    Jag råkar oxå utför det. Sura, avundsjuka kommentarer från några. Ja, jag tjänar bra, har inga barn (tyvärr) och väljer väl för katten själv vad jag lägger mina pengar på. Tydligen är det några på jobbet som verkligen har hakat upp sig på att jag köper OM. Tom så att jag väljer att inte använda vissa plagg på jobbet . Skittrist rent utsagt.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-19 10:20:48 följande:
    Hej hopp!Jag är nu midsommarklädd och åkte till affären... hörde två äldre herrar fnittra.. "skall vi be henne böja sig framåt" ... det gjorde att jag fick fotomani när jag kom hem... kommer i bloggen strax.everydaymolly.blogspot.com/GLAD MIDSOMMAR alla!! //Bina som firar bröllopsdag
     {#lang_emotions_flower} Så snygg *svimmar* {#lang_emotions_flower}

Stort grattis på bröllopsdagen {#lang_emotions_cheers}
  • Puffig Pingla

Kan någon stänga av den där jättefläkten som stormar ute?????
    Jag kan klä mig OM-piffigt när det regnar men blåst??? Wtf? {#lang_emotions_surprised} När ska OM börja göra vindjackor?
    Kan man ens vara snygg i vindjacka? El jo, Bina var ju faktiskt snygg i sin skaljacka. Själv ser jag mest ut som en hammock när jag har vindkläder på mig.

Evt blr det en lång vit singoallakjol (kan gömma ett par tights under den), full embroidered tank med fjärilar och en enkel basic v-neck cardigan (rosa).

Och!!!!!!!! Höll på att glömma, min full emb scarf såklart

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-19 11:29:23 följande:
    Här dog jag:www.tradera.com/Helt-underbar-Odd-Molly-Kappa...ska man slå till?Fast det går ju inte: jag dog ju just......
    Gahaaaaaa!
    Fy katten vad glad min plånbok är att den har en småfet ägare som inte kan ha en 3:a (i kappor iaf). En storlek ner förmig - 10 storlekar ner för plånboken.

Den var ursnygg!
    *ramlar ner brevid Siabellon*
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-19 11:28:59 följande:
    Siabellon - men visst kan du ha missing dress med skalbyxan under eller varför inte köra på haight pants och robe - mjukt och skönt under skalkläderna! Ändå ingen som ser men du känner lyxen mot din hud.
    Äsch - varför skulle hon frysa förresten? Hon har ju blå päls över hela kroppen 
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-19 11:53:05 följande:
    nån har lagt bud så nu får jag vackert vänta o maybe slåss om den. ninjabudning om jag inte hittar annat att handla under helgen....har bestämt mig: tar banne mig klänningen när vi åker dit o när jag börjar bli blå, även på huden, inte bara pälsen, är det dags för fleecen. men det får bli tights o gummistövlar o kofta o regnjacka över.tjing alla!
    Det tycker jag du gör rätt i, kläderna alltså. Har talat ut om det i din blogg.

Happy Sidmummer
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-19 11:21:56 följande:
    powerpuff... du kommer bli som en liten fin bakelse även om du har leggings under!!
    Jobbar hårt på bakelsetemat här. Bakar Leilas Masarintårta och ser ut som en f*ing maräng.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-19 12:08:52 följande:
    Jag skall bara skvallra att det blev väldigt gulligt med 9th sweater chalk över min outfit idag
    Perfekt. Nu måste du ju se ut som en hel OM-reklam (på ett positivt sätt). Helena C. off you go! In med Bina i stället.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-20 23:40:10 följande:
    jag fick akut sug på en grön lovely knit
    Me too..... fick bita mig hårt i armen för att inte handla. Men den är himla snygg.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna