Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-11 13:42:47 följande:
    Hittade nyss denna butiken. Ska definitivt köra dit (har inte långt alls) innan midsommar! 20% på allt innan midsommar! www.idyllinterior.se/default.asp?pid=72
    Jag har jättelångt till Hörby men det gick ju för *#¤@£$*@ att ringa och beställa. Så nu lyckades jag bränna ännu mer skattepengar. Dessutom hade ju ägaren mage att vara trevlig så man blev ju toksugen att åka ner och kolla i butiken på sin årliga Skåne-tour.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-11 14:30:08 följande:
    tittar in och är riktigt avis på att ni hinner sitta här... det gör inte jag idag men uppdaterat bloggen gjorde jag i morse vilket flera av er sett Kramkram
    Har inte heller tid att vara här men lider just nu av brutaldålig arbetsmoral och diciplin. Ska väl börja jobba nu..... eller nåt.........

Närå - hinner faktisk med lite mikropauser mellan möten och mailavverkning.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-11 16:19:26 följande:
    Jaså, man kan ring o beställa? Kanon!!Tror du att Livealoten kan passa mig då?? Jag skulle egentligen behöva storlek 2,5 på mina Mollysar. Ofta är 2:an för liten med 3:an lite för stor...Vad tror du??
    Då kan nog 3:an vara lite stor för dig. Men å andra sidan så kan den vara väldigt snygg när den sitter löst. Såg en tjej på Mathilde som hade en ganska lös Livealot på sig och det var jättesnyggt.
  • Puffig Pingla
    Bambiblogg skrev 2009-06-11 18:38:24 följande:
    Jag brukar ha spoiler linne under.
    Spoiler är super under eller private dress.

Är man 1.78 och smal är den dösnygg till jeans. Med eller utan Spoiler (snyggt med en tank under åsså) . Trust me
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-11 18:20:46 följande:
    *ASG* du är en människa som gör mig glad! (moffar macka före avfärd mot avslutning - snacka inte skit om mig för jag lär komma tillbaka och läsa ikapp - a l l t - )
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv

Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:56:52 följande:
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
    En utmärkt titel
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:03:42 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bom... eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
    Men det skriker ju kräftskiva om den!!!! Förstår du hur piffig du kommer bli i en tunn sommarklänning, ett par Hunterstövlar och den tröjan senare på kvällen. Nästan så man längtar till höst
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-12 09:08:59 följande:
    Fast jag tror jag skippar den tunna klänningen. Kommer vara i sjunde månaden då.
    Men "duh" (uttalas á la Homer Simpson). Hur tänkte du nu???
    Du tar ju ett par Bloomers  under så klart.   Kommer sitta jättebra under maggen.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-12 11:24:35 följande:
    Sååå vacker!! Du är jättefin i den!! (kunde inte kommentera på bloggen, måste tydligen skapa nåt konto..)
    Det finns en liten rull-list under kommentarsrutan där du kan välja om du ska köra blogg-konto el bara vill skriva under med namn (längst ner anonym).
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-12 15:25:14 följande:
    Jag tycker det låter superbra!Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten! Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).*NÖJD*Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
    Sa ju att den skulle sitta bra.

Och doften tar jag cred för eftersom jag förmodligen var den person som senast hade den på mig (ons kväll 18.05)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna