• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina... har du hittat dem på rea?

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:14:28 följande:
    Hähupp! Da bitch is back from Haven (not from heaven ) Vet inte hur det här gick till men det ramlade ner en till grej i påsen..... Ska äta så kommer snart rapport... (för det finns snygga reagrejer kvar)
    OMG sådär får man inte göra!!!!
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-10 19:15:20 följande:
    Vilken färg beställde du?
    Blå hette den nog? Fjärilarna
  • Bina

Siabellon - jag väntar otåligt Hurraa för fynd!

//Bina som bara lyckas shoppa till ordinarie pris

• Bina
    Milliemolly skrev 2009-06-10 20:12:15 följande:
    Åh har precis beställt en almost black Livealot.................chansade på en strl 1. är de små eller stora i strl? www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD86... Någon som har den och vet?
    Den är rymlig!
  • Bina

Ingen som hittat Tenfold knit bomull på rea?

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:52:53 följande:
    Så, bänkar mig med datorn vänd från maken. Det blev en blårutig 329a, cotton embroided dark blue (en sån Bina dissade ) OCH en Lovely Knit, Darkblue i bommul. Bina har helt rätt att den är liten i ull men i bomull är den ok i storleken. Dessutom skönare om jag ska vara ärlig. Sen försökte jag pruta till mig en Private Dress, chalk men det gick sådäääär. Den kostar hur som haver 450kr i butiken om nån skulle vara intresserad. Fanns både svart och powder Livalot. (inte för att någon här är intresserad ).
    Tur att du inte lyckades knipa den också nån måtta får det ju ändå vara (ingen hör hur avundsjuk jag är på irl-shopping väl? )
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 20:54:55 följande:
    Snubblade på en rosa snuuuuuskigt billig på Blocket om det är en bra färg (men du får nog vara snabb)?
    Wooooo...hoooo.... stopp stopp .... glöm inte bort att det florerar mycket såna plagiat.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 20:37:34 följande:
    Haha - jag har redan "boppat" Binas Private Dress så varför skulle jag inte gnugga av mig på din Livealot
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-10 21:37:00 följande:
    Oj, vill du länka...? Men är det säkert att den e äkta, det kan man ju inte veta...
    Länken ligger under texten "blocket" i inlägg 508
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna