• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

tittar in och är riktigt avis på att ni hinner sitta här... det gör inte jag idag men uppdaterat bloggen gjorde jag i morse vilket flera av er sett

Kramkram

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 16:03:54 följande:
    Mwahahhaahaaaaaa...   en till vars kläder jag "boppat" (provade den igår). Sprider mina Powerpuffbaciller till hela OM-truppen. Den är jättesnygg på mig (bara lite liten). Du kommer bli såååå nöjd.
    *ASG* du är en människa som gör mig glad!

(moffar macka före avfärd mot avslutning - snacka inte skit om mig för jag lär komma tillbaka och läsa ikapp - a l l t - )
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 18:53:03 följande:
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:56:52 följande:
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
  • Bina

God morgon! Jag har ett ilandsproblem.. Tintinstyle brukar vara snabba men jag har snart väntat två dyyyyyygn på vidare bekräftelse av min order.. och nu finns ingen mer i lager.. håll tummarna för mig att det inte är så att den inte fanns på hyllplats när de skulle packa! *springer och gömmer mig av frustration och utbrister trumpet "jag vill ha en blå Lovelier också" *

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:48:07 följande:
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig* Jag har den!!! Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?) Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
    O M G... om vi skulle ha Molly-träff så skulle alla blekna intill dig Den är typ en dröm (har ni sett årets fina jacka med pärlbroderier?)
  • Bina

Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota

Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek*

Rusar mot student!
    Kramkram

• Bina

Kikar in och säger god morgon - jag har missat massor förstås.. *applåd* en bildtråd!

Någon sade att man skall fota i försäkringssyfte och -JA- det skall man nog göra. Om man har denna Mollysamlar-hobby och satsar "allt" på det... har plagg för tiotusentals kronor men kanske faktiskt bor på ett ställe som inte "andas pengar" görs en bedömning av försäkringsbolaget hur sannorlikt det är att alla dessa plagg fanns i garderoben, och ersättning utgår ifrån det.
    Skadereglering/Riskbedömning

• Bina

Tjohooooooooo nu har jag fått orderbekräftelse på min klänning *dansar*

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-13 06:57:07 följande:
    Härligt Bina! Då kommer nog klänningen på måndag. Då det gäller försäkringsbolag så bedömer dom saker och ting väldigt olika. Vi hade inbrott där de stal merparten av min romsamling, ett tjugotal romflaskor. Vi fick, hör och häpna, ut en ganska stor del av beloppet på försäkringen. Däremot sa han att just större samlingar bör man ha specialförsäkrade, fotade och värderade/besiktade då det annars kan innebära att man inte får ut så stor del av värdet.
    Jaaa *hoppar och studsar*

Ja men precis.. sådär är det, det görs en individuell bedömning (maken jobbar med försäkringar men jag skall nog fota ändå - inser att det är ganska höga belopp det rör sig om) Men gud - samlar man på rom häftigt! Tråkigt med inbrott och jag gissar att det var svårt att ersätta?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna