Odd Molly tråd för oss inbitna
tittar in och är riktigt avis på att ni hinner sitta här... det gör inte jag idag men uppdaterat bloggen gjorde jag i morse vilket flera av er sett
Kramkram
tittar in och är riktigt avis på att ni hinner sitta här... det gör inte jag idag men uppdaterat bloggen gjorde jag i morse vilket flera av er sett
Kramkram
God morgon! Jag har ett ilandsproblem.. Tintinstyle brukar vara snabba men jag har snart väntat två dyyyyyygn på vidare bekräftelse av min order.. och nu finns ingen mer i lager.. håll tummarna för mig att det inte är så att den inte fanns på hyllplats när de skulle packa!
*springer och gömmer mig av frustration och utbrister trumpet "jag vill ha en blå Lovelier också" *
Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota
Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek*
Rusar mot student!
Kramkram
Kikar in och säger god morgon - jag har missat massor förstås.. *applåd* en bildtråd!
Någon sade att man skall fota i försäkringssyfte och -JA- det skall man nog göra. Om man har denna Mollysamlar-hobby och satsar "allt" på det... har plagg för tiotusentals kronor men kanske faktiskt bor på ett ställe som inte "andas pengar" görs en bedömning av försäkringsbolaget hur sannorlikt det är att alla dessa plagg fanns i garderoben, och ersättning utgår ifrån det.
Skadereglering/Riskbedömning
Tjohooooooooo nu har jag fått orderbekräftelse på min klänning *dansar*