• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sara Mia skrev 2009-08-06 21:59:27 följande:
    Hej! Har "surrat runt" lite på nätbutikerna. Hittade en butik som jag tidigare sett som heter, Nina B och ligger i Marbella. Hon REA:r 50-70% på OM samt 50% på vissa Frye-boots (MC-modellen). Man kan inte beställa direkt på sidan, men längst ner står att man kan kontakta henne om man är intresserad av att handla: vet någon om hon skickar? Fick inte till en direktlänk tyvärr. www.ninabshop.blogspot.com/2009/07/odd-molly-...
    Nej, hon svarar inte på mejl, jag har försökt flera gånger
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    triathlet skrev 2009-08-06 22:02:12 följande:
    isako: Vet precis... Jag kör LCHF för närvarande som ju ska vara SÅ bra och alla rasar i vikt minsann. Händer inte ett skit...
    På mig funkar det Ge inte upp! Och ät mer fett!!
  • Kajsan
    freemind skrev 2009-08-06 23:12:30 följande:
    Hon svarar visst på mail. Jag mailade och undrade vilka storlekar hon hade kvar på olika plagg. Mailade sent på kvällen och hade svaret på morgonen. Supertrevlig!
    Är det sant? Ja då kanske jag ska ge det en chans till.
    Jag mejlade henne för nån vecka sen, och även en gång tidigare i somras men fick aldrig några svar.
  • Kajsan
    freemind skrev 2009-08-07 00:26:02 följande:
    Mailade du på denna adress? [email protected]
    Ja *dubbelkollade*.
    Ska nog kasta iväg ett nytt mejl direkt
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2009-08-07 00:55:15 följande:
    Ja *dubbelkollade*. Ska nog kasta iväg ett nytt mejl direkt
    Nä, i morrn.
    jag ska sova nu ooch egentligen ska jag inte ha nån rea. Det är ju nyheterna som lockar!
    Men jag var sugen på Makeout dressen!
  • Kajsan

Fransväska it is! Nu ska jag se om jag kan knipsa bort metallskiten på remmen bara.
    Och ut och leta underkjol, klänningen är genomskinlig ju.

• Kajsan
    Stargirl skrev 2009-08-07 12:37:11 följande:
    Men det ska väl ingå? Eller har jag helt fel?
    Nä, ingen underkjol till Berry dressen. Eller?  Nä....
  • Kajsan
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 14:20:12 följande:
    Såklart ska vi dela med oss. Jag väntade bara på mailsvar om jag skulle få min Berry dress. Jag fick den (bokat alltså) och den kostade EUR 115 hos Nina B, i powder stl 3. Någon 2:a verkade ej finnas. Jag frågade ej om andra stl. Ville så gärna ha Berry dressen som jag inte tyckt mig ha råd med tidigare. Dessutom är frakten rätt dyr och jag väntar på andra varor som ej skickats så det var bra att få med denna goding. Jag är ju rätt ny här och vet inte hur ni brukar göra. Jag bor ju på internet och letar överallt och shoppar, säljer själv en del på T och blocket och håller på. Jag är ledsen om jag bröt mot några regler som inte direkt ville basunera ut det när jag endast mailat och frågat om Berryn. Skulle jag gjort annorlunda? Vill ju inte börja min tid  gruppen med att bli illa omtyckt..................
    Nä, jag håller med dig, klart man vill berätta om man kanske kanske kanske får något och hoppas massor.
    Och självklart vill man inte berätta innan man vet, så nån annan "snor" kapet framför ögonen på en.
    Jag tyckte du gjorde rätt och ser inget anmärkningsvärt med det.
    Grattis till fyndet! Jag hade nog också behövt en 3a egentligen, men nu har jag ju en 4 a och den är superfin!
  • Kajsan

Äh, jag orkar inte med att hålla på och oroa mig, så jag handlar helt enkelt inte OM på Tradera.
    Eller jo, jag skulle kanske det om det var en säljare som aldrig sålt liknande saker förr...kanske.
    Som Stargirl skriver, ibland köper man ju saker som man VET är kopior och betalar efter det.
    Men att betala ord pris för en kopia, det gör jag inte.
    Då handlar jag hellre i fysisk butik eller på nätet från webbutik.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna