Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-17 17:58:01 följande:
    Ja, man borde hålla sig borta från dessa slags trådar. Men det var ett bra val. Tycker att den är superfin. Ska som sagt prova ordentligt när jag duschat av mig solcremen Najs med paket som väntar när man varit bortrest. jag brukar mest vänta hem barnkläder till min son men nu är det ännu roligare när det är till mig

Nope, det blev ingen frakt. Undrar om de har fraktfritt nu eller om man måste över ngn viss summa? Fast jag köpte ju bara tunikan och inget mer. Farligt om de inte tar frakt...då är det lätt för återfall
    Jag beställde för 180 euro och fick ingen frakt!
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-17 19:04:15 följande:
    Jag beställde detta sent natten till tisdag. Odd Molly Rib Jersey Tank Sun Odd Molly Rib Jersey Tank Blue Odd Molly Makeout Blouse Dark Pink Odd Molly 4 Continent X-Stitch Dress Bronze Nu blir jag orolig. Vaaaaar är mina kläder?Fick du avi från posten hem? Eller hur visste du att det kommit? Mail?
    För min beställning tog det exakt en vecka. De skickar med DHL, som Posten kör hem. Är man inte hemma får man en avi att hämta själv :)
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 18:51:10 följande:
    Oj, det där lät typ som "min tunika kostade faktiskt bara 79 euro, pilutta dig" men jag menade att jag kom inte ens upp över 100 Euro och betalade ändå ingen frakt. Man kan ju hoppas att det är helt fraktfritt
    hahaha... precis så där läste jag det. Perfekt att beställa utan frakt... fast jag tror att det är en miss från deras sida.... schhhhh :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 11:13:53 följande:
    Ser superskön ut. Men är nog gjord för någon med liiiiiiiiiiiite mindre byst än jag. Önskar att jag kunde ha den och kunde jag det så vill jag ha den blå. *önska, önska, önska*
    men du... jag har en blå och så kör jag med ett vitt linne under ;)
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-18 23:51:21 följande:
    Det hänger en Lila Grandmas Coat stl 3 på NK Stockholm.. eftersom jag lät den hänga kvar.. 30% rabatt.. bara tipsar (jo jag har kommit hem ikväll och snabbläser lite överallt)
    Välkommen hem!
  • freemind
    Mamma2001 skrev 2009-07-20 21:53:28 följande:
    Sitter och kikar på höstnyheter på Fitts and company`s hemsida. Åhhh! En av mina favoriter är "Jacquard Long Socks" Någon av er som provat dom? Köpte mina första förra hösten och jag fullkomligt älskar dom!
    Jepp
    Jag har två par som jag älskar!
  • freemind
    Siabellon skrev 2009-07-20 23:09:56 följande:
    Vad tycker ni,ska man beställa fr Deepfling nu eller vänta o se om kappan dyker upp i Sverige också. det borde den göra.Syftar på denna.mollyholic.seVisst är kavajen snygg ni pratar om, en riktig powerdress med kjolen till. Kul med nåt som sticker ut lite om man har ett sånt jobb. mig motiverar dem till köp, är juhemmavid mest hela dagarna o den passar nog inte så bra på ÖF......
    Jag tror absolut att den dyker upp i Sverige också!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna