Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

jojoa75 skrev 2009-08-02 11:59:31 följande:
    nu ser jag ju att det var din blogg.. SUPERfina var ni verkligen! Så fint alla dina mollysar sitter på dig! xstitchtunikan sitter ju jättesnyggt trots att du ser storbystad ut på bilderna (menar INTE nåt neg, bara jämför med min strl B som tvekar om de får plats) Har du din vanliga strl i den eller har du gått upp/ner i strl?
    Tack
    Jo, jag är storbystad och ammar fortfarande min minsta Jag är en 3-4:a och på x-stitchtunikan har jag storlek 4.
  • freemind
    One skrev 2009-08-03 23:43:50 följande:
    Är det förresten någon som har en Great Day tunic? Hur är de i storleken?Ska man gå upp eller ned i storlek eller ha sin vanliga? Jag är bredare nedtill, men är inte storbystad direkt.
    Ta din vanliga storlek. Jag har en i bomull och en i ull, tycker att den i bomull är lite rymligare. Jag har storlek 3 på båda mina och jag är en 3-4:a.
  • freemind
    isako skrev 2009-08-03 23:57:51 följande:
    Är du en 3-4a.. Får man lov att vara så ofin o fråga om du är stor upptill och vilken strlk du har på dessa (ej min så klart) Är såååå fin o jag är supersugen men velar i strlk är själv 3 eller 4a.. www.tradera.com/-NY-odd-molly-4-Continents-X-Stitch-Dress-ST-2-auk tion_96393137
    Klart att du får
    Jo, jag är ganska stor upptill, drar bh-storlek 80 DD. Har storlek 3 på de flesta OM plagg men på denna behöver jag storlek 4, då modellen är ganska tråg över bysten. Här finns en bild när jag har min på mig.
    mollyist.blogspot.com/2009/07/dagens-odd-molly_31.html
  • freemind
    Lillpinglan skrev 2009-08-04 00:06:49 följande:
    Hej!Ska sälja två av mina tre nyinköpta Odd Molly-plagg (chansade på storlekarna då jag är helt grön gällande klädmärket och inte har nån återförsäljare i min stad så jag kunde prova först..) men .. var sjutton hittar jag beskrivningar på plaggen (för att göra annonserna bättre)? På butikens hemsida (där jag köpte dem) står bara nummer på plaggen, inte vad de heter.. Googlar men finner icke! Nån som har nåt bra tips? Plaggen är från vårens/sommarens kollektion så de finns inte på oddmolly.com heller tyvärr.
    Jag hjälper gärna till
    Vilka nummer är det?
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-08-04 00:43:03 följande:
    Nu måste jag gå och sova.  *gäsp* Ny dagisstart imorgon så det gäller att vara pigg.Go natt!
    nattinatti
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-08-06 11:58:24 följande:
    Och jag ska ta hand om Noel som precis vaknade efter sin långa tupplur.CU
    jag har inboxat dig
  • freemind
    isako skrev 2009-08-06 20:38:53 följande:
    Halloj girlsHur är denna i strlk? Ngn som har?Skall man ta sin vanliga eller kan man chansa på en strlk mindre?www.mamut.net/homepages/Sweden/1/8/wwwcountry...
    Den är ganska trång över bysten. Jag har en 3:a och jag är en 3-4:a. Men nu när jag ännu ammar kan jag inte knäppa den över bysten.
  • freemind
    isako skrev 2009-08-06 21:06:29 följande:
    Blääää.. Oki då får jag hoppa. Vill ju gärna kunna knäppa den om man köper en jacka för 2 laxar
    Jag har några kilo att jobba bort nu när jag snart slutar amma och sedan SKA den sitta perfekt på mig
  • freemind
    Kajsan skrev 2009-08-06 22:48:19 följande:
    Nej, hon svarar inte på mejl, jag har försökt flera gånger
    Hon svarar visst på mail. Jag mailade och undrade vilka storlekar hon hade kvar på olika plagg. Mailade sent på kvällen och hade svaret på morgonen. Supertrevlig!
  • freemind
    Kajsan skrev 2009-08-06 23:27:40 följande:
    Är det sant? Ja då kanske jag ska ge det en chans till.Jag mejlade henne för nån vecka sen, och även en gång tidigare i somras men fick aldrig några svar.
    Mailade du på denna adress?
    contact@ninabrodin.com
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna