Skrutteruttan skrev 2009-07-23 09:32:38 följande:
Åh tack! Då var den
mao rätt ny då... Känns lite pirrigt att handla från Tyskland faktiskt...hopppas det inte krånglar till sig utan att paketet kommer fram...Ni andra som handlat därifrån har varit nöjda, eller hur?
Mitt paket kom superfort, jag slapp frakt och är helnöjd. Så pass nöjd att jag är sugen på mer

Tycker den där lila kjolen du länkade till är så fin.
freemind skrev 2009-07-23 09:24:17 följande:
Lugn, lugn... med största sannolikhet är det ingen kopia. Den är ju från "Amore Spare Integritas"-kollektionen och då var det svarta hyskor fram istället för mollypengar som det är på nuvarande kollektion. Jag sålde en vit sådan som jag hade i vintras ( då var precis den tunika med i alla julmagasin) och jag fick 2500 kr för den på Tradera. Du har gjort ett fynd! Någonstans i gömmorna har jag ett foto på min... ska se om jag kan hitta det.
*andas ut*

På ärmen står det "the art of upon sensi" ser det ut som. Missförstå mig rätt, den är superfin och jag vill ju ändå ha den samt inte misstro någon men alla säger att den heter Summer of 2007 och den stämmer inte helt överrens med den. Men då är det kanske förklaringen?
Kan man ngnstans se äldre kollektioner?
Oj! 2500 för en tunika?