Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-20 21:06:43 följande:
    jag döööööööööööööööööööööööööööööööööör
    Jag har en sjuk liten hjärna
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-07-20 21:15:41 följande:
    Glossy and Shiny: du stod för världens roligaste gapflabb i kväll! Vad 17 vad svårt det är, håller ju med dig samtidigt som jag tycker en indy torde passa mig bättre.Alla andra: tack för att ni kommenterat o gör det ärligt. det är därför vi är bäst här inne eller hur?

Det verkar som att du är mer sugen på en Indy - kör på den då tycker jag! Man ska bli förälskad i sina nya OM-plagg när man lagt så mycket pengar på dom, inte tveka för mycket. Och Emb. är ju knappast det enda "vardagsvänliga" plagget OM har.. du hittar säääkert annat!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 23:46:14 följande:
    Ahaaa... måste styra upp det där med barnproducerandet så jag fattar dagislingot.
    Nu kan du briljera med ÖF iallafall

Kjol/kavajen ni pratar om är superläcker, beaundrade också den på Deepfling. Tyvärr har jag noll användning för en sån just nu.
  • Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-21 08:48:33 följande:
    Jep, med urinvägsinfektion blir det ingen dagens Molly idag *blääääk* tur att jag har Kåvepenin hemma så jag slipper pallra mig till vårdcentralen.
    Usch va tråkigt! Krya på dig! Har jag missat nåt eller har du ff inte hämtat ut din Taradiddle??

Idag väntar jag bara ett liiitet Traderapaket - en spoiler underkjol som jag ska försöka förvandla till boobtop a la PPP's ide´! Kanske blir för kort på mig, men värt ett försök tyckte jag

God Morgon till alla förresten! (inga smaklösa skämt idag. I promise )
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 10:51:52 följande:
    Du får väl hänga den under bopparna Joooooooooooooo, fler smaklösa skämt. Make my day!
    Ja! Eller fästa den med säkerhetsnålar i BH:n! Den kom inte med posten idag, så får spåna på fler ide´er till imorgon.
    Men ooh vad skoj med Traderavinsten, en sån massa roliga saker! Visa sen!
  • Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-21 10:40:16 följande:
    Gjorde det iaf trots urinvägsinfektionen. Kom på att tranbärsjuice är bra mot det så handlade det samtidigt. Bilder på klänningen och de andra plaggen i bloggen.....den var lite i stl precis som flera sagt. Men går jag inte upp i vikt så bör jag klara mig med den 1:an jag har nu Men det är inget till övers direkt.
    Jo visst är den liten i strlk, men bra att den funkade hyfsat iaf!
  • Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-21 15:18:51 följande:
    Gudars....nu är jag så fattig. Har verkligen shoppat över mina tillgångar *suck*
    Något du kan sälja på Tradera kanske? Jag har precis dragit in 1300 spänn på 2 plagg jag inte alls jag trodde jag skulle få spec. mkt för! Tycker Tradera börjat vakna till liv lite!
  • Audrey Will
    pumbalumba skrev 2009-07-21 19:43:16 följande:
    Fick min Grandma's idag ändå, så lycklig. Helt underbart vackert inslagen, ett klart plus i kanten för Miss Greta
    Åh vad kul! Får jag undra, ni som nyligen köpt er Grandma's, vad har ni gett för dom? Har ni hittat dom på rea?
  • Audrey Will
    pumbalumba skrev 2009-07-21 19:54:37 följande:
    Gav 1469 kr med frakt.
    Schysst pris! Vilken färg var det nu igen?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna