Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

LindaLii skrev 2009-07-10 11:20:19 följande:
    Vad menar du?? är de fake??
    Det förekommer kopior på Tradera, ja.
  • Audrey Will

Hej Tjejer!

Åh vilken underbar OM-dag! Bestämde mig sent igårkväll för att jag visst hade råd att ta del av Höstkollektions-yran och satte en 2000-gräns på mig själv. Överlycklig blev jag när jag lyckades knipa Taradiddle dressen powder på Ajabaja (oj vad snabbt dom gick åt!) inom min budget! *drömmer*

Full embroided chocolate är verkligen med underbar, men lite för dyr för mig just nu.

Så kul att se vad ni andra lyckats knipa! Just nu är jag tacksam över att de delar upp kollektionerna i olika releasedatum så min spargris hinner äta upp sig mellan gångerna

Ser fram emot att se vad mer ni andra lyckats knipa under kvällens gång!

PPP - Nu är jag säkert bara dryg, men du ser att Livealot Rose finns kvar i 4:a på Ajabaja va??

• Audrey Will

Pokergirl - Tack Ja den gråa är med superfin, har du sett den nånstans öht, eller kommer den senare??

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-10 11:28:40 följande:
    Var då? Det är precis den jag vill ha.
    Finns på Folkart (förutom ajabaja) också förresten såg jag nu!
  • Audrey Will

PPP - Kan du vara söt och ignorera mig..? Såg nu att du redan shoppat. Läst slarvigt.

• Audrey Will
    Skrutteruttan skrev 2009-07-10 19:51:18 följande:
    Åh, nu kunde jag inte låta bli, köpte en Taradiddle Dree, röd....och en Lovelier knit dark blue på rea från Tintin style....hade en Native shirt länge i varukorgen, men fick grymt dåligt samvete och tog bort den...Puh, alltså kläderna är underbara men passar verkligen inte min plånbok . Koftan har jag kikat på ett tag och bestämde mig när jag såg bild i bambibloggen, fin till jeanskjol....Säg säg säg att jag gjort ett bra köp
    Du har gjort jääättebra köp! Satt själv och velade mellan Powder och Rött i Taradiddlen, jättefina bägge två! Jag blev lite osäker på hur den röda nyansen är, undra om det är samma som i Temptation Tanks? Isf DÖfin!
  • Audrey Will

Pokergirl - Såg nu den grå Taradiddlen finns på Milk and Honey, men bara 1:a kvar. Var det 3:a du ville ha?

• Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-10 22:15:09 följande:
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?!(jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
    Bina? Mår du bra? Finns det verkligen inget som lockar i nya kollektionen?? *lite orolig*
  • Audrey Will
    Solskensmamman06 skrev 2009-07-10 22:39:27 följande:
    Jag kan tipsa om att Taradiddle Dree Butterfly är tokliten i modellen. Fick gå upp till en 3a och jag brukar ligga runt 1-2 annars. Den är jättesmal kring armarna. Lite konstigt skuren oxå, lätt att det putar ut lixom.
    Tur jag har taniga armar och non-existent boobs som inte vet hur man putar åt nåt håll Hoppas verkligen jag tog rätt storlek ändå!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna