Odd Molly tråd för oss inbitna
*slår mig själv på fingrarna att jag ens tänkte tanken*
inga cupcake longtops? 2 lr 3? Visst är det smickrande att jag förutsätter att duhar koll på allt de säljer där?

Jo, det skulle det väl egentligen. (alltså åka ner med tåget)men jag måste hejda mig nu. Vi åker utomlands om 14 dar o det är ju kul att äta nåt annat än fralla i två veckor(vilket händer om jag fortsätter så här)
Bina: visst är roben skön!?
Såg ditt msn också, hann inte svara innan uppdateringen startades. bra tips?
Kanske inte om man ser till ditt inlägg här ovan... *rodnar för att jag driver dig i fördärvet*
Go kväll!
Är det bara jag som börjar tröttna lite på alla reor. jag blir liksom sjuk ihuvdet o vill ha sånt jag inte velat ha förut. bara för att det är billigare.
Såg två Mollysar på IcaMaxi idag(medföljande uppbärare också)så nu vill jag ha en blå missing dress(finns på rea - jag vet!) samt en frottéklänning Terry ni vet. FAST jag vet att mina tuttar inte kan se bra ut i en halterneck. det GÅR bara inte.
Ändå letar jag febrilt efter en på rean......
sjuk.. jag? ja, jag tror det.
måste nog hålla mig härifrån ett tag.
alltså, inget fel på Cubus måste jag tillägga men jag vill ha det jag tror jag betalar för!
kolla min outfit för dagen om ni har lust/tid mollyholic.se
fick mail fr ajajabaja nyss. min chalk Secret button jag beställde var slut!! Men de gav mig 10% extra rabatt nästa köp. det är schysst!
har beställt en spoiler underkjol istället. powder i färgen.(ni som säger att jag ju sagt att jag inte ska handla mer förstr väl att jag måste hitta nåt annat istället för tunikan! )
hoppas den kommer iaf.....
Morrn alla!
Ni MÅSTE gå in på min sida och hjälpa mig! www.mollyholic.se
Är det så här stor skillnad mellan storlekarna eller har jag fått en ovanligt liten 3a eller en ovanligt stor 4a? Eller båda?
Måste def sälja min blåa nu......
Pratar om Lovely Knit