Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-06-22 12:57:07 följande:
    Den fanns på NK i Sthlm alldeles nyss. 30% rea på hela Odd Molly-sortimentet på NK. Det finns turkosa Lovley knit, Lila Tenfolds (under strl 2) och Grandmas coat, Lila Grandmas i alla storlekar mm. De verkar ha dragit fram hela sitt lager. Höll på att förköpa mig . Tyglade mig dock och köpte två spoiler underkjolar och en pink Grandmas (velade mellan den och den lila).
    FAn, två timmar med tåget så är jag där!

*slår mig själv på fingrarna att jag ens tänkte tanken*

inga cupcake longtops? 2 lr 3? Visst är det smickrande att jag förutsätter att duhar koll på allt de säljer där?
  • Siabellon

Jo, det skulle det väl egentligen. (alltså åka ner med tåget)men jag måste hejda mig nu. Vi åker utomlands om 14 dar o det är ju kul att äta nåt annat än fralla i två veckor(vilket händer om jag fortsätter så här)

Bina: visst är roben skön!?

Såg ditt msn också, hann inte svara innan uppdateringen startades. bra tips?
    Kanske inte om man ser till ditt inlägg här ovan... *rodnar för att jag driver dig i fördärvet*

• Siabellon

Go kväll!

Är det bara jag som börjar tröttna lite på alla reor. jag blir liksom sjuk ihuvdet o vill ha sånt jag inte velat ha förut. bara för att det är billigare.

Såg två Mollysar på IcaMaxi idag(medföljande uppbärare också)så nu vill jag ha en blå missing dress(finns på rea - jag vet!) samt en frottéklänning Terry ni vet. FAST jag vet att mina tuttar inte kan se bra ut i en halterneck. det GÅR bara inte.
    Ändå letar jag febrilt efter en på rean......
    sjuk.. jag? ja, jag tror det.
    måste nog hålla mig härifrån ett tag.

• Siabellon
    villemina skrev 2009-06-23 09:29:33 följande:
    Idag hoppas jag att min Lovely Knit kommer!! Beställde en grön från Country-Dreams häromdagen. *hoppas hoppas* Ska till Fröken Siv www.frokensiv.se/ idag en sväng. Kanske har de lite rea på OM om jag har tur. Är på jakt efter en blå Dudette dress i storlek 3... Såg att det fanns en på Tradera (som går ut idag!!) men vet inte om jag vågar buda, känns så osäkert med Tradera + OM... Många som försöker tjäna snabba pengar & som inte är helt ärliga. En bekant har precis gjort polisanmälan efter att hon köpt en OM-klänning av en på Tradera men fick hem en GAMMAL loppig klänning från H&M i paketet... Inte skoj! 1700:- i sjön, liksom! Ha en bra dag!!
    Skojar du?????Hur vågar man sig på att luras på det sättet? Alltså jag bara sitter här o gapar!

jag har också beställt en lovelyknit fr Country-dreams men jag tror inte jag får nån. mailade efter några timmar ang ändring av betalning(hade beställt mot faktura men ville ändra till kortbetalning) o har ff inte hört ett ljud. men jag hoppas ff iaf!

väntar på ett traderaköp, hoppas det INTE kommer hem en Cubusblus istället bara! sen kommer antagligen min secretbutton fr Ajabaja också.
    O sen så var det slut! Ska INTE handla mer på ett tag

• Siabellon

alltså, inget fel på Cubus måste jag tillägga men jag vill ha det jag tror jag betalar för!

kolla min outfit för dagen om ni har lust/tid mollyholic.se

• Siabellon
    Kajsan skrev 2009-06-23 10:08:57 följande:
     Nån som har fått nån  orderbekräftelse  från Countrydreams rea? Jag hade ju megastrul med dem sist, så jag hoppas väl på mer tur denna gång. Men hon verkar ju inte så serviceminded direkt...
    jag har bara fått en vanlig orderbekräftelse som kom direkt efter beställning. har du fått den iaf?
  • Siabellon
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-23 20:24:03 följande:
    Vad snygg outfit! Usch - nu blir jag ju jättesugen på den tunikan alltså... FY att inleda mig i frestelse på det sättet! Jättefin blogg förresten!
    Men tack så mycket! *rodnar o bockar o nickar o hela köret*

Är det nån som vet om Mathilde har långärmade cupcaken? vad 17 vad sugen jag är på en sån i purple eller dark powder!

Nä nu MÅSTE jag betala räkningar. Så jag ser om det blir mat eller frallor på semestern.

Natti natti! (jag kommer def drömma om mina två nya plagg, poplin frilled o lovley knit)

BTW: country-dreams var supersnabb med leveransen: handlade i lördags kväll/natt o idag kunde jag hämta ut! Bra va?
  • Siabellon

fick mail fr ajajabaja nyss. min chalk Secret button jag beställde var slut!! Men de gav mig 10% extra rabatt nästa köp. det är schysst!
    har beställt en spoiler underkjol istället. powder i färgen.(ni som säger att jag ju sagt att jag inte ska handla mer förstr väl att jag måste hitta nåt annat istället för tunikan! )
    hoppas den kommer iaf.....

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-24 13:25:47 följande:
    Siabellon.. då kanske du skall ta tillbaka din secret button?... så slipper jag fundera..
    Vill du att jag ska säga att jag vill ha tillbaka den så gör jag det! Om det är okej med dig vill säga.

Jag lider med dig, men se det så här. Du fick inte det där jobbet för att det alldeles snart kommer dyka upp ett som du är som klippt o skuren för.
    Allt har en mening serru!

Kram
  • Siabellon

Morrn alla!
    Ni MÅSTE gå in på min sida och hjälpa mig! www.mollyholic.se
    Är det så här stor skillnad mellan storlekarna eller har jag fått en ovanligt liten 3a eller en ovanligt stor 4a? Eller båda?

Måste def sälja min blåa nu......

Pratar om Lovely Knit

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna