Odd Molly tråd för oss inbitna
Kan dagen starta bättre?
Är det ett sånt där paket fr Angelfaze som verkar ha hur mycket som helst i OMväg?'
Jag har handlat fr Danska Madsogmille (snabbt som 17, 9 ? i frakt orek), Amerikanska greenapple (kommer ej ihåg frakt o tull o moms men fick en massa rabatter så jackan blev billigare än att handla i Sverige) och Tyska shirtstory(ingen frakt för mig heller!väntar paket i dagarna)
skulle bli glad om nån här kan berätta hur det funkar med Ebayhandel. betalning tex. är det bara paypal som gäller?frakt etc?
Här har jag brottats med den där jä**a kameran och försökt ta kort på mig själv i dagens outfit men hur svårt är det att få en osuddig bild?
Tur att maken har semester, inte bara när man behöver hans dingelidång!
(oj, inga dåliga skämt gällde här idag - förlåt)
Har iaf lagt ut en outfit om ni vill kolla
mollyholic.se
Åh vad det mailas fram o tillbaka med Ajabaja ang min Full Emb. De har inga inne man ska K A N S K E beställa fler, det beror på. Vill jag ha isf? Ja säger jag om det inte tar alltför lång tid. Får vänta några timmar på svar(helt ok eg men inte om man är lite iglig som jag är nu). Får svar att hon kan höra med sina kollegor OM de ska beställa fler.......suck......
Borde väl inte vara så svårt att säga om de ska eller inte ska!
Fast de är hur trevliga som helst, inte tu tal om det, men jag vill veta om jag kommer få en 2a istället för en 3a på denna sida året liksom.
kikar in för att visa mig. snart är makens semester slut(jag har ju jobbsemester jämt jag) o då kommer jag bli mer aktiv hännä!
kolla in godbitarna fr höstens kollektion hos mig om ni har lust.
www.mollyholic.se
jag väntar på paket fr Shirtstory. det shippades i går morse, borde det inte komma snart då?
Hoho Dutoffla ! idyll har slut på sina almost black lovealoter. jag försökte beställa idag jag......
fast nu kom jag på att jag frågade om 3a. du kanske vill ha en annan o då kan de ha. hon uppdaterade efter min förfrågan iaf så det bör stämma det som finns på sidan.
Bra Kajsan!
Hoppas hon får ögonen på sig nu iaf! Bra av HK att de tar allvarligt på sånt här.
Ang Lovealoten Duntoffla så blir nog 2 bra om du är 40 annars!
nu ska jag knyta mig. skiter i höstkollektionen på hemsidan nu, man har nog sett det mesta på deepfling o Fittsandcomp. redan iaf.
kolla mössan på min blogg! SÅ söt!!!
mollyholic.se
natti alla!
snälla behöver lite hjälp. har fått en kommentar på min blogg ang piratkopior o jag har så svårt att formulera mig. har ni lust att glutta o ev skriva nåt.
mollyholic.se inlägget heter första trasiga mollyplagget.
vet inte vad jag ska tro om det anonym skriver om kopiorna