Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Vilka är era absoluta Odd Molly favoriter? Gammla som nya...

• Mamma2001

Några av mina favoriter är:

-4 continent x-stitch dress - Chalk
    -Summer of 2007 tunic
    -Secret button tunic
    -Poplin s/sleeved Frilled Blouse

sedan är Lovley knit koftorna en favorit... funkar till det mesta!
    Velvet dressen är en dress som ofta hänger med här hemma på morgon och kväll..

• Mamma2001
    Stargirl skrev 2009-06-07 11:52:05 följande:
    - Lovely Knit koftorna!- Make out dress- Angelina dress - 4 continent stich BlouseJag har kommit fram till att jag inte gillar ärmar som är 3/4 med volang. Som summer of 2007 blouse. De blir alltid knäliga under jackan.....ska inte köpa fler sånna av den anledningen. Svär alltid då jag ska på med jacka uvanpå en sådan blus *s*Har köpt en massa linnen och kortärmade blusar som jag inte hunnit ha ännu.
    fniss jo det är sant... har använt "summer of 2007 tunic etc med sånna ärmar under den nya OM jackan.. och där gick det faktiskt super! Annars har jag ofta sånna tröjor/tunikor utan jacka... :)
  • Mamma2001

Ja jag älskar också mina OM mer eller mindre Har dock ett köp jag inte varit så nöjd med.. Har varit någon ullblandad kofta här också (dock inte med huva) den sitter jättekonstigt och KLIAT nått så fruktansvärt!

• Mamma2001

Jag har aldrig handlat från Country Dreams , och efter att man hört detta så har man ingen större lust heller

• Mamma2001

här är en till som väntar ivrigt på mera Odd Molly! Vart så sugen idag så jag sprang snabbt in på Bernad & Bianca här i stan för att se om jag skulle tröstshoppa nått fint från OM - men de var knappt några kläder kvar.... Och det som väl fanns, var inte de jag ville ha!

• Mamma2001

Vad tror ni?vågar man sig in i webshopparna... Rädd att man blir besviken om inget dykt upp...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna