Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Innerjoin skrev 2009-06-04 10:10:14 följande:
    På tal om fake, här kan ni läsa lite:www.kjeck.se/molly.shtmlLite konstigt att OM inte vill hjälpa till att motverka kopiorna....
    Det går knappt att motverka kopior på det sättet.

Gud vad jag längtar efter höst kollektionen!!!
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Persilja skrev 2009-06-04 23:32:54 följande:
    HejHoppas på svar här, Söker en Odd Molly Make out dress Mid Blue, stl 4. Finns den någonstans i min stl tro? Butiken i Sthlm, finns det bra med stl 4 där på plaggen? Brukar handla på Jackie, men stl:ar är dåligt. Har oftast bara 0-3, 4orna tar visst snabbt slut Tack på förhand
    OM Butiken hade Make out dress i blått. Men kollade inte storlekarna. Var där för ett par dagar sedan.
  • Stargirl
    Dalkulla74 skrev 2009-06-06 09:05:25 följande:
    Hej, får jag tränga mig in här och fråga en sak bland er som har koll på märket? För mååånga år sedan så anmälde jag mitt namn på odd mollys hemsida (tror det var så iaf) och fick hem en inbjudan om lagerutförsäljning av gamla mönster, modeler mm som jag var på i en lokal nära tegnerlunden i stocklholm och fyndade lite på. jag skulle så gärna vilja komma till deras lagerutförsäljning igen, är det någon som vet hur man gör då?
    Man måste bli inbjuden. Jag brukar få inbjudan av en kompis.
  • Stargirl
    Dalkulla74 skrev 2009-06-06 09:31:06 följande:
    Stargirl: Jo jag förstår att man inte kommer in utan inbjudan. Men tänkte att eftersom jag var där den gången så kanske man fick den fler gånger med posten sen men det har jag inte fått. Jag har ingen bekant som brukar få den heller så tips på hur jag lyckas få den där inbjudan igen tas tacksamt emot
    Har ingen anining. Det är iaf SJUKT mycket folk där de första dagarna.
  • Stargirl
    Dalkulla74 skrev 2009-06-06 09:51:11 följande:
    Stargirl: Jo jag kan tänka mig det! Jag får inbjudan till Peak performance-lagerrensningarna och där är det också galet mycket folk som vill in första dagen då de öppnar. Svettigt och trångt men jag hittar allt som oftast något så det är värt besöket ändå . Om man blir medbjuden av en kompis till Odd Molly-utförsäljningarna får man skriva dit sitt namn på något vis då kanske som gör att man kan komma in i något register
    Man kan bara skicka vidare sin inbjudan. Det står alltså inget namn på den. Så rent krasst så kan jag skicka vidare min inbjudan till dig och alla andra i denna tråden om jag vill.
  • Stargirl

Förra året var den i Oktober månad. Så jag hojtar till! Så får vi köra en mail kedja.

• Stargirl
    Siabellon skrev 2009-06-06 11:33:38 följande:
    Haha, vad gör man inte för en O.M-rea!Är det sant som jag läste om de där utförsäljningarna att det mest är strl 0 och 1 som finns? Föresten, den där sidan jag tipsade om, har ni sett den röda virkade tunikan med silkesärmar? SÅ sjukt snygg! Har inte sett den på mollysidan ens. Tror den kostade nästan 3 o 5.........
    Det tycker jag inte alls. Det fanns en massa stl (men kanske missade jag det då jag själv är 0 eller 1) Sen fanns det en massa plagg med små defekter. Typ en knapp som saknas osv.
  • Stargirl

Har på mig min hit&run dress idag för första gången Ska snart på kalas nämligen. Den har hängt i garderoben i nästan 2 månader utan att jag har använt den.

• Stargirl

- Lovely Knit koftorna!
    - Make out dress
    - Angelina dress
    - 4 continent stich Blouse

Jag har kommit fram till att jag inte gillar ärmar som är 3/4 med volang. Som summer of 2007 blouse. De blir alltid knäliga under jackan.....ska inte köpa fler sånna av den anledningen. Svär alltid då jag ska på med jacka uvanpå en sådan blus *s*

Har köpt en massa linnen och kortärmade blusar som jag inte hunnit ha ännu.

• Stargirl
    Bina skrev 2009-06-09 16:53:25 följande:
    Jag håller med här - det verkar som om det hänt något med henne... att det är problem. (jag har talat med henne i telefon för några månader sedan och då flöt det toppen)Att hon inte erbjuder en ny kofta beror förmodligen på att hon kanske ej får ersättning av OM för den gamla utan det finns en policy att laga varorna. (?)
    Jag hade ett hål i en jacka jag köpte och butiken erbjöd mig att lämna den till skräddaren för att få den lagad och få det jag lat ut betalat av butiken (och antagligen OM)
    Min syrra sydde ihop lilla hålet.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna