Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Så fort jag landar på Mallis imorgon ska jag hoppa i min "helena loves Terry" klänning ska bli så spännande att inviga den och mina andra sommar OM plagg

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-06-15 13:57:52 följande:
    Ska du till Mallis??Mitt paradis på jorden! Var ska ni? O Terryklänning är en ouppnåelig dröm för mig med låånga sladdriga tuttar. Har jag nån form av halterneck(spelar ingen roll om det är bygel i eller inte) så flyter de ut över hela överkroppen som en långballong o liksom rinner ner efter sidorna. Men lyllo dig - mallis OCH terrydress.
    Hahhaaa... vi ska till Alcudia. Vi har aldrig varit på Mallorca det ska bli första gången.
    Jag har inga tuttar alls så Terry klänningen är perfekt. Men jag köpte en stl för stor.....skulle ju ha köpt en 0 men vet inte varför jag köpte stl 1.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-07-02 17:25:30 följande:
    Nä, faktiskt inte, det kanske jag borde göra?Sånt här irreterar mig så mycket, att man inte ska våga nätshoppa pga oseriösa butiker Nu väntar jag bara på höst kollektionen, skulle behöva en snygg klänning till ett bröllop i augusti.
    Ajabajakids kan man alltid lita på iaf. Från och med nu köper jag bara därifrån om jag inte köper i min lokala butik.
    Jag är oxå sugen på höstkollektionen. Makeout dress som jag trodde skulle bli en favorit har jag bara använt 2 ggr än så länge medan Angelina dress används ofta trots att jag inte trodde det Vill ha ngn ny blus iaf och ngn söt tunika.
  • Stargirl

Jag måste bara säga att klänningen "helena loves terry" är en klar favorit. Är så glad att jag köpte den. Frotté är nog det bästa man kan ha på sig riktigt vrma dagar. Om det kommer ngn liknande modell nästa år kommer jag garanterat att köpa den.
    Jag var lite skeptisk till om det kändes som att ha på sig en hadduk men så var det inte

• Stargirl
    pumbalumba skrev 2009-07-06 11:38:12 följande:
    Ska sätta mig och ringa runt till olika butiker som säljer OM, i jakten på en Grandma's och Crochet, Lovely knit. Vet någon ungefär vad de kostade till fullpris?
    Testa en butik som heter Bubbel och ligger i Åkersberga Centrum. Min syster var där och de har 30% och hade tydligen en massa saker kvar i flera olika stl. Hon köpte två blusar och en kofta i stl 1 i helgen.
  • Stargirl

Såg en falsk Lovely Knit på en kvinna då vi flög till mallis för ett par veckor sedan. Hon satt rätt nära så jag kunde granska den ordentligt. Mönstret var inte det samma som på de äkta samt knyt banden var mycket tunnare än på de äkta. Den verkade även vara tunnare än mina.

• Stargirl

Nu har jag oxå börjat att blogga om mina Odd Molly outfits....dagens första inlägg

http://minmolly.bloggagratis.se/

Är helt ny på detta så vi får se hur det går.

• Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 10:31:24 följande:
    Åsså har vi dagens outfit klar. Fick ju tag på två pointelle från Amore Spare Integritas härom veckan. En beige och en chalk. Supersköna men man får ju en urringning som får varje hetrosexuell man ur balans.
    Jag har alltid linne under. Det blir för mycket annars.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 10:59:07 följande:
    Menar du pointelle linnen eller pointelle tröjor? Jag har ett linne under pointelle tröjan för ringningen är så djup.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna