Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag frågade ajabajakids när de kommer få in höstkollektionen. de svarade såhär:

"Vi får in höstkollektionen i slutet av augusti! Förbeställningar kan vi börja ta emot först när vi vet vad vi kommer att få. Detta brukar vi lägga ut på nätet i juli-augusti någongång! Testa att höra av dig till oss runt den tiden och fråga igen"

• gambia90
    Siabellon skrev 2009-06-05 22:00:13 följande:
    Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet! minzo.jetshop.se/ Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar
    taaaack! Hittade lite intressanta saker!
  • gambia90
    Siabellon skrev 2009-06-05 22:00:13 följande:
    Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet! minzo.jetshop.se/ Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar
    Det blev en jane loves terry tunic stl 4 i blått och en i rosa ;)
    Har letat som en tok efter dessa!
  • gambia90
    Dalkulla74 skrev 2009-06-06 09:31:06 följande:
    Stargirl: Jo jag förstår att man inte kommer in utan inbjudan. Men tänkte att eftersom jag var där den gången så kanske man fick den fler gånger med posten sen men det har jag inte fått. Jag har ingen bekant som brukar få den heller så tips på hur jag lyckas få den där inbjudan igen tas tacksamt emot
    åhh vill ockå!
  • gambia90
    Stargirl skrev 2009-06-06 09:56:39 följande:
    Man kan bara skicka vidare sin inbjudan. Det står alltså inget namn på den. Så rent krasst så kan jag skicka vidare min inbjudan till dig och alla andra i denna tråden om jag vill.
    Jag vore också evigt tacksam för en kopia på inbjudan ;)

flirt flirt
  • gambia90
    Stargirl skrev 2009-06-06 10:53:55 följande:
    Förra året var den i Oktober månad. Så jag hojtar till! Så får vi köra en mail kedja.
    Ja!!!!!!!!!!!!
  • gambia90
    freemind skrev 2009-06-09 11:03:42 följande:
    Hon har verkligen INGEN service känsla. Jag beställde en blus där som jag letat länge efter och beställde samtigt en kofta. Fick efter två veckor (då hade jag hittat blusen på ett annat ställe) ett mail att blusen var slut i min storlek men att koftan fanns om jag ville ha den. Jag svarade att isåfall ville jag annulera hela ordern. Då ringde hon mig hem på kvällen och frågade varför? Jag svarade att hon tagit två veckor på sig att maila att blusen var slut i min storlek och att jag tyckte att det var dåligt och inte längre var intresserad att handla av henne... då blev hon jättesur och la på luren.
    va, är det sant??!! verkar inte vara så serviceminded!
  • gambia90

jag söker jane loves terry tunika (frotte) rosa eller blå stl 4. (ej den med hood)
    Ebutiken som jag skrev om tidigare hade tydligen inte uppdaterat deras hemsida och lager ;( så de var slut där....

• gambia90
    Bina skrev 2009-06-09 20:24:00 följande:
    Blå finns här: minzo.jetshop.se/
    nej, inte i stl 4. Det var den shoppen som jag beställd efrån men de kontaktade mig och sa att de var slut ;(
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-09 20:26:59 följande:
    aj-aj-aj... *ger mig ut på jakt*
    jaga,jaga ...jag tycker jag har letat överallt...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna