Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly tråd för oss inbitna

Är så sugen på hopping men skall hålla mig....vill ju ha stor hoppingplånbok tills den 26 sep.

• gambia90
    elma skrev 2009-07-12 20:27:20 följande:
    Mabimao: tror frakten låg på 18euro, så den var dyr, men mollisarna var desto billigare. Min tyska är ju inte så bra heller så google translate fick bistå med lite språklig hjälp eftersom jag inte hittade någon språkfunktion. Väntar med stor spänning på tillskottet av mollisar.
    fast 18 euro går ju att spara in rätt snabbt ;)
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 17:06:32 följande:
    Ahaaaa!!! Visste att jag inte var helt senil!!! Här är den.
    den finns på min köpa lista ;)
  • gambia90
    Skrutteruttan skrev 2009-07-14 19:06:43 följande:
    Jag menar Indy och Native Använder du bara Odd Molly? Jag pendlar så förbaskat i vikt så jag har ingen lust att köpa nederdelar...överdelar är lättare tycker jag...
    åhh vad fin du skulle vara i native!
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 16:34:38 följande:
    Ingen aning? Är inte det lite att gå över ån efter vatten?
    ;) Kanske hittar något roligt, kanske rolig rea då ;)
    Kanske något billigare
  • gambia90

nick name skrev 2009-07-16 10:13:15 följande:

Hemkomen från landet låg två fina paket och väntade på mig.En Indydress och en live a lot.Indydressen är heeeeeelt underbar! Det är det vackraste,finaste och mest välsittande plagg jag nånsin haft på mig! Jag tror den är sydd just för mig! Såååå underbar! Jag är en 1-2:a i OM-storlek och denna tog jag i stlk 2 och den sitter som gjuten. Enda smolket i bägaren är att när jag packade upp den så föll en knapp av! Jag vet inte var den kom ifrån och var den skall sitta. Jag har mailat webbutiken och frågat hur jag skall göra, gett dom ett par alternativ att gottgöra mig. Har man betalt 3000:- för ett plagg så känns det jävligt snopet att en grej faller bort direkt! (även om det bara var en liten dekorationsknapp...)Live a lot i rosa tog jag även den stlk 2 och mjaaa...jag tror den kan vara lite för stor. Jag borde tagit en etta istället. Framtill sitter den jättefin men ryggen känns helt fladdrig och tältaktig. Jag ska prova en gång till senare annars skickar jag nogtillbaka den och får en etta istället.Jag måste också köpa en i almost black!:köpfrossa
    fasen! nu blir jag sugen på en indydress! Vill inte!
  • gambia90

malin o skrev 2009-07-18 18:38:21 följande:

Åååå, jag vill vinna en miljon så jag kan shoppa ny garderob, sååå shoppingsugen!!!!Var på Factory i Malmö i måndags, inte mycket kvar, och inte mycket nyinkommet. Men hittade frotté badbralla, superfina ju, har inte sett dem live tidigare. MEN ska man bada i dom eller bara gå o va snygg i dom?! P.S I love mina vita Calou med snörning från www.houseofhedda.se !!!
    åhh vill också ha sådana i frotte? Fanns blå stl 4?
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 18:56:58 följande:
    Mathilde hade oxå kvar en massa blå badisar (gula oxå). Kolla med dem.
    var där för någon vecka sedan. Fanns inga kvar på Mathilde i stl 4 då iallafall.
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 19:28:53 följande:
    Har beställt en hatehate i strl 4. Har redan ångest att den kommer vara förstor. Den ska ju sitta snävt för att vara snygg.
    Lägg ut på T! Du får säkert pengarna tillbaka ;)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna