nick name skrev 2009-07-16 10:13:15 följande:
Hemkomen från landet låg två fina paket och väntade på mig.En Indydress och en live a lot.Indydressen är heeeeeelt underbar! Det är det vackraste,finaste och mest välsittande plagg jag nånsin haft på mig! Jag tror den är sydd just för mig! Såååå underbar! Jag är en 1-2:a i OM-storlek och denna tog jag i stlk 2 och den sitter som gjuten. Enda smolket i bägaren är att när jag packade upp den så föll en knapp av! Jag vet inte var den kom ifrån och var den skall sitta. Jag har mailat webbutiken och frågat hur jag skall göra, gett dom ett par alternativ att gottgöra mig. Har man betalt 3000:- för ett plagg så känns det jävligt snopet att en grej faller bort direkt! (även om det bara var en liten dekorationsknapp...)Live a lot i rosa tog jag även den stlk 2 och mjaaa...jag tror den kan vara lite för stor. Jag borde tagit en etta istället. Framtill sitter den jättefin men ryggen känns helt fladdrig och tältaktig. Jag ska prova en gång till senare annars skickar jag nogtillbaka den och får en etta istället.Jag måste också köpa en i almost black!:köpfrossa
fasen! nu blir jag sugen på en indydress! Vill inte!